Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Laatste productie: “Humans need to be” van Gloomy
“Humans need to be” … moeten wat zijn precies?
Wel, ze moeten de "2.0-revolutie omarmen". Stop met denken in rechte lijnen. In dit leven kunnen we sterven en opnieuw geboren worden. Dat gebeurt wanneer je op de juiste frequentie trilt. Dan kun je zijn waar je maar wilt.
Dus als het woord “dead” in de video je even doet schrikken, dan bedoel ik dit: verhoog je bewustzijnsniveau, en je “sterft” om opnieuw geboren te worden.
Iemand vertelde me ooit, in een andere realiteit, "via 2.0", dat we zullen aankomen op Aarde 2.0, waar niemand ooit sterft. Of dat waar is of niet? Ik weet alleen wat mij verteld werd.
Geniet van deze 128 BPM downchill track.
Gratis download via “…” op:
Projectinfo:
Gestart op 2 juli 2026 om 10:10
Laatst opgeslagen: 7 uur en 49 minuten – totale werktijd (11,5 uur)
Plugins: 52
Kanalen: 52
Mixertracks: 32
Noten: 866
Arrangementen: 1
Playlisttracks: 32
Playlistclips: 207
Extra noten: 866
Gebruikte VST’s en sounds:
Kontakt voor de drums
Omnisphere 2 voor koele sferen en klanken
SubBoomBass voor de diepe achtergrondbas
Spire voor ruime, bolvormige melodieën
Een selectie Leviathan-samples (crashes, andere cimbaalgeluiden en meer)
Een ontspannen, sfeervol stuk om stil te staan bij verschuivende frequenties en nieuwe beginnen. Laat het rustig binnenkomen.
Bekijk ook mijn blog op messagefromone.blog , je zult verbaasd zijn over wat je daar aantreft. Gebruik de zoekfunctie maar eens.
Hashtags:
#HumansNeedToBe #2Point0Revolution #FrequencyShift #DieAndReborn #ConsciousnessUpgrade #Earth2point0 #Downchill #128BPM #GloomyVibes #SpiritualBass #Omnisphere2 #SpireMelodies #SubBoomBass #KontaktDrums #LeviathanSamples #RaiseYourVibe #NewEarth #AwakeningMusic #ReincarnationVibes #HigherFrequency #MessageFromOne #BlogDive #CheckTheBlog #YouWillBeSurprised #SupportTheVibe #PosterDonation #LucasTrebart #DonateIfItHelped #EtherealChill #ConsciousProduction #Oogjesdichtensnaveltjestoe

“Humans need to be” … moeten wat zijn precies?
Wel, ze moeten de "2.0-revolutie omarmen". Stop met denken in rechte lijnen. In dit leven kunnen we sterven en opnieuw geboren worden. Dat gebeurt wanneer je op de juiste frequentie trilt. Dan kun je zijn waar je maar wilt.
Dus als het woord “dead” in de video je even doet schrikken, dan bedoel ik dit: verhoog je bewustzijnsniveau, en je “sterft” om opnieuw geboren te worden.
Iemand vertelde me ooit, in een andere realiteit, "via 2.0", dat we zullen aankomen op Aarde 2.0, waar niemand ooit sterft. Of dat waar is of niet? Ik weet alleen wat mij verteld werd.
Geniet van deze 128 BPM downchill track.
Gratis download via “…” op:
Projectinfo:
Gestart op 2 juli 2026 om 10:10
Laatst opgeslagen: 7 uur en 49 minuten – totale werktijd (11,5 uur)
Plugins: 52
Kanalen: 52
Mixertracks: 32
Noten: 866
Arrangementen: 1
Playlisttracks: 32
Playlistclips: 207
Extra noten: 866
Gebruikte VST’s en sounds:
Kontakt voor de drums
Omnisphere 2 voor koele sferen en klanken
SubBoomBass voor de diepe achtergrondbas
Spire voor ruime, bolvormige melodieën
Een selectie Leviathan-samples (crashes, andere cimbaalgeluiden en meer)
Een ontspannen, sfeervol stuk om stil te staan bij verschuivende frequenties en nieuwe beginnen. Laat het rustig binnenkomen.

Bekijk ook mijn blog op messagefromone.blog , je zult verbaasd zijn over wat je daar aantreft. Gebruik de zoekfunctie maar eens.
Hashtags:
#HumansNeedToBe #2Point0Revolution #FrequencyShift #DieAndReborn #ConsciousnessUpgrade #Earth2point0 #Downchill #128BPM #GloomyVibes #SpiritualBass #Omnisphere2 #SpireMelodies #SubBoomBass #KontaktDrums #LeviathanSamples #RaiseYourVibe #NewEarth #AwakeningMusic #ReincarnationVibes #HigherFrequency #MessageFromOne #BlogDive #CheckTheBlog #YouWillBeSurprised #SupportTheVibe #PosterDonation #LucasTrebart #DonateIfItHelped #EtherealChill #ConsciousProduction #Oogjesdichtensnaveltjestoe