Gloomy - Humans Need To Be

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Laatste productie: “Humans need to be” van Gloomy

“Humans need to be” … moeten wat zijn precies?

Wel, ze moeten de "2.0-revolutie omarmen". Stop met denken in rechte lijnen. In dit leven kunnen we sterven en opnieuw geboren worden. Dat gebeurt wanneer je op de juiste frequentie trilt. Dan kun je zijn waar je maar wilt.

Dus als het woord “dead” in de video je even doet schrikken, dan bedoel ik dit: verhoog je bewustzijnsniveau, en je “sterft” om opnieuw geboren te worden.

Iemand vertelde me ooit, in een andere realiteit, "via 2.0", dat we zullen aankomen op Aarde 2.0, waar niemand ooit sterft. Of dat waar is of niet? Ik weet alleen wat mij verteld werd.

Geniet van deze 128 BPM downchill track.

Gratis download via “…” op:

Projectinfo:

Gestart op 2 juli 2026 om 10:10
Laatst opgeslagen: 7 uur en 49 minuten – totale werktijd (11,5 uur)
Plugins: 52
Kanalen: 52
Mixertracks: 32
Noten: 866
Arrangementen: 1
Playlisttracks: 32
Playlistclips: 207
Extra noten: 866

Gebruikte VST’s en sounds:

Kontakt voor de drums
Omnisphere 2 voor koele sferen en klanken
SubBoomBass voor de diepe achtergrondbas
Spire voor ruime, bolvormige melodieën
Een selectie Leviathan-samples (crashes, andere cimbaalgeluiden en meer)

Een ontspannen, sfeervol stuk om stil te staan bij verschuivende frequenties en nieuwe beginnen. Laat het rustig binnenkomen. 8o)

Bekijk ook mijn blog op messagefromone.blog , je zult verbaasd zijn over wat je daar aantreft. Gebruik de zoekfunctie maar eens.

Hashtags:

#HumansNeedToBe #2Point0Revolution #FrequencyShift #DieAndReborn #ConsciousnessUpgrade #Earth2point0 #Downchill #128BPM #GloomyVibes #SpiritualBass #Omnisphere2 #SpireMelodies #SubBoomBass #KontaktDrums #LeviathanSamples #RaiseYourVibe #NewEarth #AwakeningMusic #ReincarnationVibes #HigherFrequency #MessageFromOne #BlogDive #CheckTheBlog #YouWillBeSurprised #SupportTheVibe #PosterDonation #LucasTrebart #DonateIfItHelped #EtherealChill #ConsciousProduction #Oogjesdichtensnaveltjestoe

:dubbel:

Mooi gemaakt weer maat, heb geen idee hoe je het flikt maar klinkt super!

heb geen idee hoe je het flikt

Hey thnx a heap, @Dilago . Tja, een beetje messing met mijn brains en mijn guts en dan horen of er wat "doenbare" klanken uit te krijgen zijn. En uiteraard met behulp van de mooiste en liefste muses :)

Die stemmen in het begin en op 3.21 vond ik wat te opdringerig en Amerikaans betweterig klinken en ik wilde al bijna afhaken, maar de muziek zelf is erg goed Jan. :okdan: Het zit mooi complex in elkaar, vooral het ritmische aspect. Dat ruimtelijke geluid dat start op 1.15 is in het bijzonder erg mooi erin.

Groet, Dorian

Mee eens met die Amerikaanse stemmen dat ik die ook niet zo vond.

Mee eens met die Amerikaanse stemmen dat ik die ook niet zo vond.

Thnx @Dilago , heb je het filmpje gezien. Dat zijn twee aliens die "Wie ben ik?" spelen. En de rest is historie :)

Thnx @Dilago , heb je het filmpje gezien. Dat zijn twee aliens die "Wie ben ik?" spelen. En de rest is historie :)
Neen heb het filmpje niet gezien, ben nogal sceptisch en beter is het dan om dergelijke onderwerpen met mij buiten beschouwing te laten. Ik filter zulke info automatisch maar nogmaals, de muziek vind ik prachtig! Als je nog eens een beat over hebt zou ik er wel eens wat op willen proberen!

Die stemmen in het begin en op 3.21 vond ik wat te opdringerig en Amerikaans betweterig klinken en ik wilde al bijna afhaken, maar de muziek zelf is erg goed Jan. :okdan: Het zit mooi complex in elkaar, vooral het ritmische aspect. Dat ruimtelijke geluid dat start op 1.15 is in het bijzonder erg mooi erin.

Groet, Dorian

Hey @Dorian Urac thnx maat, dat is heel fijn om te lezen. De meeste tijd is gekropen in het mixen, zoals steeds. En jawel hoor, dat deuntje dat je hoort is een gemoduleerde sample. Thanks again, heel erg fijn!

Gloomy :)

ben nogal sceptisch

Daarom zouden "Aliens" tussen dikke vette aanhalingstekens staan. Ik verklap nog niet alles, lol :) Dank u om mijn muziek prachtig te vinden.

Proberen?? Hoe zie jij dat concreet? @Dilago

Guess Who.jpg

:okdan:

Je stuurt me een beat toe en dan neem ik wat op en stuur het terug.

Welke stijl zou je graag willen? Verwijzing naar een jaartal zou ook makkelijk zijn. Dus eigenlijk wordt het een Cameo???

Back