Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Groovy! Ik vind die droge loops met af een toe een kort stapje erg aanstekelijk. Alleen de silence intro en outro had niet gehoeven.
ha mee eens btje luiheid, komt omdat ik die videos maak en in t video edit programma de audio crop zegmaar -_-Groovy! Ik vind die droge loops met af een toe een kort stapje erg aanstekelijk. Alleen de silence intro en outro had niet gehoeven.

Vind het idee goed alleen het dub techno element is wel erg ondergeschikt.
Deze jongen heeft het goed door vind ik:
Oh ikke niet, tenslotte is dub van iets toch niets meer dan de tracks reverben en delayen. maar het had idd eerder garage house met dub techno kunnen heten
maar als je bijv salz 01 ofz checkt,
of maurizio oid of euhm dan heb je ook wel die basslijn en enkele stab
maar ik wilde niet over de top chords delays doen maar minimaler :- >
wel leuk wat die gozer doet, maar hij doet niet live delays en reverbs tweaken helaas

oja we hadden t n tijdje terug over labels enzo, die youtube link ,das nou echt n kut label, die hebben me zo geflashed.. moet er eigk ngsteeds achteraan (en n spuuglelijke hoes, n smet op mn cv hehe)
Geen rooie cent gekregen en ze hadden me drie gigs beloofd, maar nooit wat van gezien. En ik mag geloof ik nogsteeds niets met die tracks qua opnieuw ergens uitbrengenHoe hebben ze je dan geflashed?
wel leuk wat die gozer doet, maar hij doet niet live delays en reverbs tweaken helaas
Nou idd.Alleen jammer dat hij er zo nodig bij moet roken.
Wordt al z'n gear geel, plakkerig en gaat enorm stinken
wel:
Alleen jammer dat hij er zo nodig bij moet roken.
Wordt al z'n gear geel, plakkerig en gaat enorm stinken
maar heeftie t ook zo gedaanahja, ik had alleen je andere video gezien

Geen rooie cent gekregen en ze hadden me drie gigs beloofd, maar nooit wat van gezien. En ik mag geloof ik nogsteeds niets met die tracks qua opnieuw ergens uitbrengen
Ja gelijk heb je ook, mijn les is in ieder geval dat ik alles op mijn eigen label doe, heb toevallig een P&D deal weer gekregen, dus kan weer aan de slag(Ik zat eerst iva juno met distributie, maar die hebben me ook gedumpt hehe, beetje mn eigen schuld) dus ik kan weer aan de slag.Het is natuurlijk naar maar het is denk ik toch het beste om ouwe tracks in het verleden te laten.
Leef in het nu en richt je op de toekomst.
Wel altijd goed om je contracten goed te lezen. Als je eenmaal akkoord bent is het lastig er op terug te komen.
Als er dingen in je contract staan die je niet aanstaan, vraag gewoon of die punten eruit gehaald kunnen worden.
Nee heb je, ja kun je krijgen. Je kan dan ook zien hoe soepel je labelbaas is.
Als het echt onoverkomelijke dingen zijn, teken dan gewoon niet. Er zijn genoeg andere labels waar je naar toucan.