• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uitverkoopje (M8, Digitakt, Take-5, Push 2, Deepmind)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Niets

Stamgast
Een paar spulletjes mogen uit mijn studio weg:

Dirtywave M8 Tracker V1€525
Elektron Digitakt (Check even advertentie voor staat)€380*
Sequential Take 5€980*
Behringer RD-8€220*
Novation Circuit Tracks€199*
Behringer Mono/Poly€300* of ruil voor Poly D met €100 van mijn kant
Ableton Push 2€325
Behringer Deepmind 6€300*

Alles is rookvrij, de M8, RD-8, Take 5, Circuit, Mono/Poly en Deepmind zijn zo goed als nieuw en ik ben eerste eigenaar Push 2 ben ik tweede eigenaar maar inmiddels voorzien van de upgrade is ook nog top behalve de touch-strip die niet helemaal lekker gaat (niet smooth).

De Digitakt is goed gebruikt en heeft geleefd en heeft dus lakschade. Tevens heeft de volume potentiometer wat speling (werkt nog wel naar behoren), alle andere pots zijn top en geven evenveel weerstand. De drukknoppen hebben ook wat lakschade maar zijn niet "sticky", kunnen dus wel een vervangend setje van Elektron gebruiken. Vandaar de prijs, ben de eerste eigenaar, werkt gewoon naar behoren.

Ik ben ondernemer voor de belastingdienst, in de muziek dus bij de producten die ik zakelijk heb aangeschaft met een sterretje maak ik een BTW bon aan voor mijn administratie en om aan de belastingdienst af te staan wat eventueel gunstig is als jij zelf ook een ondernemer bent, mocht dat meewegen (de prijzen zijn dus inclusief BTW uiteraard, voor de niet-ondernemers onder ons maakt dit niets uit).

Even opnieuw geupload omdat linkjes niet mochten, oeps!

IMG_3324 Medium.jpeg
IMG_3327 Medium.jpeg
IMG_3316 Medium.jpeg
IMG_3330 Medium.jpeg

Digitakt is weg, en een kleine prijsschaving

Dirtywave M8 Tracker V1€475
Elektron Digitakt (Check even advertentie voor staat)Verkocht
Sequential Take 5€950
Behringer RD-8€200
Novation Circuit Tracks€180
Behringer Mono/Poly€280* of ruil voor Poly D met €100 van mijn kant
Ableton Push 2€280
Behringer Deepmind 6€300

Wie maakt me los? Met deze mooie prijsverlagingen?

Dirtywave M8 Tracker V1€450
Sequential Take 5€875
Behringer RD-8€150
Novation Circuit Tracks€175
Behringer Mono/Poly€280 of ruil voor Poly D met €100 van mijn kant
Ableton Push 2€275
Behringer Deepmind 6€300

Dirtywave M8 Tracker V1Verkocht
Sequential Take 5€850
Behringer RD-8Verkocht
Novation Circuit TracksVerkocht
Behringer Mono/Poly€280 of ruil voor Poly D met €100 van mijn kant
Ableton Push 2€275
Behringer Deepmind 6€300

Nog even een notitie voor de Take 5 met de sexy prijs deze heeft een klein defect heb ik ontdekt (ik citeer even mn Marktplaatsadvertentie):
De synth heeft helaas wel een klein defect waardoor er vervorming in het signaal komt als het volume hoger staat dan rond 10 uur. Deze vervorming zit niet op de hoofdtelefoon uitgang. Met een beetje extra gain op de interface of mixer is dit eufel dus goed te omzeilen maar vandaar dus ook de vriendelijke prijs. Hij is zo aan mij geleverd een aantal jaar terug en heb er eigenlijk geen last van gehad in gebruik.

Is simpel volledig op te lossen door een TRS 6,5 -> 2x TS 6,5 verloop in de hoofdtelefoon uitgang te stoppen. Volgens de sequential klantenservice is dat namelijk ook volledig dezelfde bron, is het enkel een geattenueerd signaal.

Back