met-een-papje - B00mkool met een Papje (Gloomyfication)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
@met-een-papje :dubbel:

Yo, vanuit de rottige laaglanden van Holland dropt de ultieme 83 BPM pure hardcore terror bom, recht uit de keuken van chaos!

'met-een-papje' heeft net iets totaal gestoords en gloednieuw geserveerd. Ik pakte deze ultra-gecomprimeerde, schedelverpletterende WAV, ramde er bijna twee volle uren in voor perfecte mixing & mastering, en toverde 'm om tot pure Nederlandse gabber-geweld.

Dit soort stampende terror maken? Makkelijk as fuck als de kicks maar goed raken.

De titel? met-een-papje – B00mkool met een Papje (Gloomyfication)

Dit is niet je oma's zondagse b00mkool met een papje, dit is terror heruitgevonden op dodelijk trage snelheid.

Draai 'm harder. Hou je oren vast. En welkom bij het raarste, zwaarste, meest onnodige hardcore-experiment van 2026.

B00mkool MET EEN PAPJE – NU UIT. Laat de kicks alles verwoesten. 💥🥬🔊

Gratis download als je klikt op "..., op SoundCloud:

Ook op YouTube:

B00m

:mega:

Niet helemaal mijn ding, maar met vocals erop is hij ideaal voor het Song Festival:D:D:D:D:D

Voor diegene die serieus willen vergelijken, dit is de originele van @met-een-papje :

:stupid BEU-KEN !!

Die dansende gastjes met die bloemkolen 🤣🤣😂😂
---
Gelukkig doet DJ Boomkool het ook goed bij de dames:P
downloaden (1).jpeg

:dubbel:

haha, grappig. Dank je wel voor te kijken en te luisteren, beste @L3N :halleluja

Enne, eigenlijk is het b00mkool ipv boomkool. Laat maar exploderen, die handel. We zijn er klaar voor.

"Dames". Dat ze maar rap in mijn leven verschijnen. =)

• Duimpje
Duimpjes: L3N
Niet helemaal mijn ding, maar met vocals erop is hij ideaal voor het Song Festival:D:D:D:D:D

@phochos , dank je wel man. Ik vind het su-per dat je geluisterd hebt om daarna een leuk berichtje na te laten, merci!

Gloomy :)

Het intro duurt voor mij te lang. Ergens na een minuut beginnen er interessante dingen in te komen. Kick beukt lekker. Bij twee minuten zou ik een (mini) break plaatsen om het even te breken. Al met al niet slecht, en zal het zeker goed doen op de dansvloer in een fabriekshal, voor thuis op de bank vind ik het met wat te saai.

Klinkt een stuk minder saai dan die van mij.
Boomkool vind ik erg leuk gevonden :D.
Ook leuk de bas er bij aan het einde.
Grappig dat je hebt geremixed hahahaha.

Ja yo, het was voor mij een grote uitdaging om zoveel overcompressie terug te mixen en "binnen de normen" te laten klinken. Probleem was vrijwel al 90% opgelost toen ik er een Loudness Limiter gebruikte in Audacity. En dan wat soundjes toevoegen enzo. Ik vind dat Gabbermuziek geen break nodig heeft, want dan is het niet meer "stampen". Enne, 't is b00mkool, met twee nullen. Grootste kosmische betekenis.. b00 b00, m00 m00 :-)

Ook deze remix omdat ik vond dat ik wat goed te maken had, want die commentaar van me, was beneden alle peil. Dat is goed voor een mens instant te vernietigen; Maar de bedoeling was goed, niewaar? :)

Zoals jullie zien en horen: met-een-papje zijn producties zijn heerlijk om mee te werken. Doe zo verder, kerel.

Fijne dag!

Gloomy :)

Het intro duurt voor mij te lang. Ergens na een minuut beginnen er interessante dingen in te komen. Kick beukt lekker. Bij twee minuten zou ik een (mini) break plaatsen om het even te breken. Al met al niet slecht, en zal het zeker goed doen op de dansvloer in een fabriekshal, voor thuis op de bank vind ik het met wat te saai.

@metatron Ja, is erg lang, maar dat was absoluut de bedoeling. Zie je ook aan de beelden in mijn filmpje. Ik wou de BEUK-trend creeëren, in de sfeer komen vanaf moment 1. Ik herinner me het Hollandse "Poing", dat was ook in die aard. Een flink stuk retro dus. Dank je wel voor je mooie woorden, je luisterend oor.

Fijne dag!

Gloomy

Back