• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse Synths, o.a. Ciat Lonbarde, MengQi en Lorre Mill

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

jjjeerrrooeennn

Nieuwkomer
Ik ben aan het opruimen. De volgende instrumenten gebruik ik te weinig, dus ze mogen naar een nieuw huis.

Ciat Lonbarde Sidrazzi Alumina Festivibus - erg zeldzame voorloper van de Sidrax. Hier zijn er maar zes van gemaakt...
(zie Sidrazzi Alumina Festivibus )
Komt met een setje aligator clips en een metalen schuurspons om de patchpunten aan de onderzijde mee te verbinden. Van prachtig melancholisch naar wild en verrassend.- 1500 euro

Ciat Lonbarde Deerhorn - Theremin-achtig instrument, met drie antenne's! De pitch is verlaagd, dus meer bereik! - 1300 euro

Ciat Lonbarde Cocoquantus - delay, looper en complexe modulator. Heel divers en dynamisch instrument. - 1300 euro

Meng Qi Voltage Memory - zeer uitgebreide sequencer, ideaal voor bij de Ciat Lonbarde instrumenten. Ik heb 'm zelf uitgebreid met banaan-uitgangen en in een houten omhulsel gebouwd als strand-alone bakje. (eventueel eenvoudig weer terug te brengen tot module) - 300 euro

Lorre Mill Comb Room - delay, comb filter, resonanties, feedback en wat dies meer zij... komt met originele doos en handleiding - 300 euro

Shnth van Ciat Lonbarde - compacte programmeerbare synth, 8 knoppen, 4 toetsen en twee antennes. Let op, batterij doet het niet, maar hij werkt wel perfect op adapter/powerbank - 400 euro

Macumbista Butterfly Benjolin - Rob Hordijk's fameuze Benjolin, maar dan twee naast elkaar! Eindeloos veel mogelijkheden. komt met originele stroomadapter - 1000 euro

Voor meer info of foto's, stuur me een berichtje.

Ophalen in Deventer of opsturen tegen verzendkosten.

Attachments

• IMG_0757.JPG
    IMG_0757.JPG
    299,3 KB · Bekeken: 127
  • IMG_0759.JPG
    IMG_0759.JPG
    289,8 KB · Bekeken: 130
  • IMG_0760.JPG
    IMG_0760.JPG
    289,5 KB · Bekeken: 126
  • IMG_0761.JPG
    IMG_0761.JPG
    260,2 KB · Bekeken: 124
  • IMG_0762.JPG
    IMG_0762.JPG
    254 KB · Bekeken: 110
  • IMG_0763.JPG
    IMG_0763.JPG
    267,9 KB · Bekeken: 117
  • IMG_E0758.JPG
    IMG_E0758.JPG
    238,5 KB · Bekeken: 117
De Deerhorn is verkocht, de Comb Room hou ik nog even in mijn set-up.

Blijven over, met verlaagde prijzen:

Ciat Lonbarde Sidrazzi Alumina Festivibus - erg zeldzame voorloper van de Sidrax. Hier zijn er maar zes van gemaakt...
(zie Sidrazzi Alumina Festivibus )
Komt met een setje aligator clips en een metalen schuurspons om de patchpunten aan de onderzijde mee te verbinden. Van prachtig melancholisch naar wild en verrassend.- 1400 euro

Ciat Lonbarde Cocoquantus - delay, looper en complexe modulator. Heel divers en dynamisch instrument. - 1200 euro

Shnth
van Ciat Lonbarde - compacte programmeerbare synth, 8 knoppen, 4 toetsen en twee antennes. Let op, batterij doet het niet, maar hij werkt wel perfect op adapter/powerbank - 350 euro

Macumbista Butterfly Benjolin - Rob Hordijk's fameuze Benjolin, maar dan twee naast elkaar! Eindeloos veel mogelijkheden. komt met originele stroomadapter - 900 euro

Back