Rrrobb
Ingeburgerd
In 1982 kocht ik al mijn eerste synthesizer een Korg MS20. En sinds die tijd maak ik ook al synthesizer muziek. Het ene jaar wat meer dan het andere. Inmiddels maak ik dagelijks een toeristisch filmpje op youtube met mijn eigen foto's en waar ik ook mijn eigen muziek onder plaats. Ik hou vooral van Berlin school elektronische muziek en symfonische rock. Maar hou er ook wel van om te experimenteren met geluiden. Ik werk tegenwoordig vooral met Sonar en vele VST synthesizers van o.a. Arturia en Korg. (Nemen weinig plaats is, zijn betrouwbaar, soms ineens polyfoon en ze hebben geheugen).Maar gebruik daarnaast ook echte synthesizers zoals de Studiologic Sledge om lekker aan de knoppen te kunnen draaien en mijn oude Roland D50. De Yamaha CS1X is mijn master keyboard. En verder heb ik nog een Nord Micromodular en allerlei oude apparaten die soms wel en soms niet meer (goed) werken. Akai S700 en S2000. Yamaha TX7. Roland MT32. Korg MS 20 en SQ10. En de alleroudste is een ARP Axxe. Maar daar krijg ik geen geluid meer uit. Ik hoop dat dit forum me weer gaat inspireren om wat vaker muziek te maken. En het lijkt me dan ook leuk om feedback over de muziek te delen.