Na jaren weer begonnen met opbouwen van de studio, bleek bij power-on van mijn trouwe Behringer DDX3216 het display niet meer te functioneren
. In een dappere poging deze te fixen, lieten de tracks van het printplaatje los
en was er niks meer mee aan te vangen. Reserve displays kan ik nergens meer krijgen, dus moet helaas afscheid ervan nemen. Tenzij iemand die dit leest mij kan helpen
?
De ADAT uitbreidingskaarten zijn altijd geliefd geweest onder de eigenaren van de DDX3216 (waarvan de display het wel nog doet
), en naar ik laatst zag steeds moeilijker te verkrijgen, hier en daar, in Florida of andere uithoeken.
De mixer zelf, die ik inderdtijd (ik meen rond 2007 ergens) overgenomen heb van zeer gewaardeerd lid van dit forum uit Antwerpen, had deze al erin geinstalleerd. De kaart heeft dus altijd veilig en rookvrij in het vooronder van de mixer gewoond en zn ding vlekkeloos gedaan.
Dus zoek je nog een ADAT kaart voor je DDX, laat me weten, want zonde om em weg te gooien.
Groetjes
. In een dappere poging deze te fixen, lieten de tracks van het printplaatje los
en was er niks meer mee aan te vangen. Reserve displays kan ik nergens meer krijgen, dus moet helaas afscheid ervan nemen. Tenzij iemand die dit leest mij kan helpen
?De ADAT uitbreidingskaarten zijn altijd geliefd geweest onder de eigenaren van de DDX3216 (waarvan de display het wel nog doet
), en naar ik laatst zag steeds moeilijker te verkrijgen, hier en daar, in Florida of andere uithoeken.De mixer zelf, die ik inderdtijd (ik meen rond 2007 ergens) overgenomen heb van zeer gewaardeerd lid van dit forum uit Antwerpen, had deze al erin geinstalleerd. De kaart heeft dus altijd veilig en rookvrij in het vooronder van de mixer gewoond en zn ding vlekkeloos gedaan.
Dus zoek je nog een ADAT kaart voor je DDX, laat me weten, want zonde om em weg te gooien.
Groetjes