Dorian Urac
Aaaaaarrghhhhh!!!
Weer eens iets geheel anders gemaakt. Punk met gitaar en... synthzzz:
Instrumenten
Het basloopje is gemaakt met Eurorack (signatuur sound: Doepfer A105 filter). Die krijsende synth is 2 x een schattige baby-blauwe Microbrute.
Verder 2 x een elektrische gitaar (L/R gepanned) en een hoop drum vsts. Oh en ik zing.
Lyrics
Ironie: de tekst in deze herrie gaat over de overgevoeligheid voor geluiden, zoals luidruchtige mensen aan een tafel verderop in een restaurant, of de opdringerige achtergrondmuziek in winkels. Aan het eind hoor je een klik, alsof iemand een cassettedeck uitzet. Oftewel: EIN-DE-LIJK stilte
Zeg er wat van
Yep, ’t is deels lofi, recht voor je raap en overstuurd gemixed. Maar ik vond ’t zelf wel passend.
Laat maar weten of dit qua mix een beetje werkt zo.
Groet, Dorian
Instrumenten
Het basloopje is gemaakt met Eurorack (signatuur sound: Doepfer A105 filter). Die krijsende synth is 2 x een schattige baby-blauwe Microbrute.
Verder 2 x een elektrische gitaar (L/R gepanned) en een hoop drum vsts. Oh en ik zing.Lyrics
Ironie: de tekst in deze herrie gaat over de overgevoeligheid voor geluiden, zoals luidruchtige mensen aan een tafel verderop in een restaurant, of de opdringerige achtergrondmuziek in winkels. Aan het eind hoor je een klik, alsof iemand een cassettedeck uitzet. Oftewel: EIN-DE-LIJK stilte

Zeg er wat van
Yep, ’t is deels lofi, recht voor je raap en overstuurd gemixed. Maar ik vond ’t zelf wel passend.
Laat maar weten of dit qua mix een beetje werkt zo.
Groet, Dorian

Laatst gewijzigd:

Maar goed, ’t Is het waard want Audiority is mjummerdemjummjum
verder.