Bijna 1 april - Deel hier je meest mislukte song

Dorian Urac

Aaaaaarrghhhhh!!!
Nog 3 weken tot 1 april. Tijd om je meest hilarische mislukking te delen.
We willen je uitlachen. Wie durft?

Heb je in een moment van verstandsverbijstering een hoempapa schlager geproduceerd met zang alsof er een varken wordt gekeeld? Een opname van je schoolbandje die klinkt alsof er trommels en fluitjes zijn uitgedeeld in een peuterklas? Een melodietje waarvan je de volgende ochtend dacht: "OMG!!!" :stupid :erm:

Bang om publiekelijk vernederd te worden? Alleen maar beter. Dood aan je ego!

Om af te trappen hier mijn wereldhit, getiteld: “Mi ma mo mo meh”.
Spontane opname in een jolige bui. Te sneu voor woorden. Wie volgt?

Attachments

• Mi ma mo mo meh.mp3
    1 MB
Damn, kennelijk heb ik die niet voorbij zien komen (...of wellicht bewust genegeerd? :engel: )

Worden mensen daar wel netjes keihard uitgelachen? Belachelijk gemaakt en zo? Ego's gebroken? Want daar gaat het uiteraard om op 1 april; alles ten dienste van de verbroedering en de wereldvrede en zo.

Zo nu eerst een sloot koffie, dan zal ik dat topic eens doorploeteren... :erm: :erm: :erm:

Damn, kennelijk heb ik die niet voorbij zien komen (...of wellicht bewust genegeerd? :engel: )

Worden mensen daar wel netjes keihard uitgelachen? Belachelijk gemaakt en zo? Ego's gebroken? Want daar gaat het uiteraard om op 1 april; alles ten dienste van de verbroedering en de wereldvrede en zo.

Zo nu eerst een sloot koffie, dan zal ik dat topic eens doorploeteren... :erm: :erm: :erm:
Het was een levendige subcultuur, dat zowel entertainment als een therapeutische uitwerking had. Hoop gelachen, en dat er speciaal software/ plugins voor zijn ontwikkeld en hardware werd hergebruikt omdat het stuk was of brom veroorzaakte. Tot zwaar professioneel afgemixte nummers waar je toch zoiets had van: Ja het is inderdaad best wel een vervelend liedje.. Tot dat er daadwerkelijk liveset in elkaar zijn gedraait waar mensen op hebben staan dansen :P

Reniksen (waardelozere versies van een eerder gepost k#tnummer) Samenwerkingsverbanden tussen leden door nikszeggende samples uit te wisselen uit allerlei bronnen van tv commercials bijvoorbeeld en de niet te mogen ontbreken: De avonturen van Charles (gratis te gebruiken Text To Speech software)

Als ik eraan terugdenk lig ik weer dubbel van het lachen. Dat ook de reden is van de naam: EL L3NDELING (door 6trak bedacht destijds)

Mijn stuk Reflections of Challenger, die ik ook al eens gepost heb op dit forum. Een poging waarop ik probeer te zingen, althans wat het moet zijn.

Wat maakt het nou dat dat er vroeger al eens een soortgelijke topic was?
Die topic is al tijden dood.. nu komt er weer nieuw leven in de brouwerij wordt het direct een halt toegeroepen.
Gewoon negeren die bibliothecaris 😁

nu komt er weer nieuw leven in de brouwerij wordt het direct een halt toegeroepen.
Dat was ook de reden om dit topic te starten. De laatste tijd proefde het me iets teveel naar een ouwelullen-theekransje gezapigigheid hier.
Oftewel de 1 april challenge staat nog steeds.

So, who's next?

Btw: Ik heb er een superslechte ringtone aan overgehouden in de telefoon van @L56, dus hoe cool is dat? Wie wil zoiets nou niet?! :)

Jaren oud 14 plays. Deze dan maar.

@phochos
Ik vond je liedje best meevallen… tot de zang… Toen raakte er van ellende bijna een vulling los in m’n kies. :erm: Ik vind ‘m heerlijk! De muziek zelf is wat cliché maar eigenlijk wel te pruimen. Dus hierbij ontvang je de 1 april poedelprijs voor het inleveren van deels verfijnde hoge kwaliteit. Haha :D

@klinkske
Cool om een keer je Vlaamse accent in de moerstaal te horen en nu wel efkes 15+ plays! Op naar de 20 en je bent beroemd. Eerst vond ik het zo slecht nog niet en wel eigenzinnig, maar na een tijdje kreeg ik het gevoel alsof er iemand irritant in m’n oor loopt te hijgen. Top inzending. :okdan:
BTW: Ik wist niet dat je ook op Soundcloud staat en ben je gaan volgen. Cool!

Laatst gewijzigd:
Bewust iets kut maken is toch weer anders dan een mislukte song. Ik zal eens in mijn archief gaan spitten.

BTW: Ik wist niet dat je ook op Soundcloud staat en ben je gaan volgen. Cool!
O er wordt wel meer vlaamstalig in je oor gehijgd op mijn SC hoor *D
Wees gewaarschuwd hehe

Hij doet het in het echt trouwens ook. Ah nee, dat was de hond. Die heeft het hem vast geleerd.

Mijn slechtste nummer ooit was mijn 303 day inzending van vorig (?) jaar. Niet dat het in absolute zin zo slecht was, maar het was een poging tot vrolijke Italo die eindigde als zompig zware shoegaze of zoiets.

Back