Gloomy - The Room Doesn't Care Either (Stand Up Mix)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Om te weten waarover het gaat, zul je op één van de linken kunnen klikken. Geen gezever meer op SF :mega:

Gebruikte VST's & samples

Vocals gesampled uit de film Synecdoche, New York (2008) - een aanrader
SubBoomBass voor de diepe, dreunende bas
Omnisphere 2 x 4 voor kosmische pads en grootse, etherische sounds
EZdrummer voor de complete drumtracks
GrossBeat voor de effecten en glitches
Ozone 5 voor de mastering

Totale werktijd: 2 uur en 38 minuten.

Plugins: 26
Kanalen: 24
Mixertracks: 19
Arrangementen: 1
PL-tracks: 21
PL-clips: 141
Noten: 823

54 BPM

Gratis download op SoundCloud als je op "..." klikt:

Ook op YouTube:

#SynecdocheNewYork, #CharlieKaufman, #Gloomy, #Existentialism, #Solipsism, #Loneliness, #Meaninglessness, #TheRoomDoesntCare, #DarkAmbient, #ExperimentalMusic, #FilmSample, #PhilipSeymourHoffman, #CadenCotard, #DeathAndDecay, #Isolation, #Postmodern, #Melancholy, #Sadcore, #LoFiDark, #Atmospheric, #IndieElectronic, #SampleBased, #DeepBass, #CosmicPads, #GlitchHop, #Mastering, #MusicProduction, #UndergroundMusic, #ArtHouseVibes, #Nihilism

Ez drummer word ik tot nu toe nog niet heet van.
Ben benieuwd hoe het klinkt, kan hier niet luisteren met 7 mensen op m'n nek in de rookshop.

Ez drummer word ik tot nu toe nog niet heet van.
Hey, dank je wel @met-een-papje ! Ja, ik heb Battery hier ook liggen, maar tot nu toe is het nog niet gelukt drumpatternen te maken, enkel oneshot samples, of hoe heet da...

AH!! Ik zou beter wat van mijn Kontakt libraries gebruiken, die klinken helemaal niet slecht.

7 mensen op m'n nek in de rookshop.

Da wordt moelijk, ja ;)

Hahahaha, dacht dat er tech house bij stond, maar was een ander.
Had maar 2 drankjes op en iets te roken.
Dacht, ik ga je een tech house review geven vandaag, maar helaas :D
Daarom begon ik over ez drummer, vond het sterk dat er goede house uit kan komen omdat ik die vaker bij je hoorde :)

Beetje de count dracula vibe filmmuziek wat we gewend zijn van je.
Goed gemaakt.

Iek vind hellemaal mooi.

Alleen die drum mag wat meer laag hebben, denk ik.

Maar vind jouw sound ook wel verbeterd moet ik zeggen. Je had in het verleden soms wel eens van die rare toonwisselingen. Maar tegenwoordig klopt het veel beter m.i. En dat maakt dat het ook stuk beter wegluistert. :)

Hahahaha, dacht dat er tech house bij stond, maar was een ander.
Had maar 2 drankjes op en iets te roken.
Dacht, ik ga je een tech house review geven vandaag, maar helaas :D
Daarom begon ik over ez drummer, vond het sterk dat er goede house uit kan komen omdat ik die vaker bij je hoorde :)

Beetje de count dracula vibe filmmuziek wat we gewend zijn van je.
Goed gemaakt.

Hartstikke bedankt je mooie berichtje, @met-een-papje :halleluja

Iek vind hellemaal mooi.

Alleen die drum mag wat meer laag hebben, denk ik.

Maar vind jouw sound ook wel verbeterd moet ik zeggen. Je had in het verleden soms wel eens van die rare toonwisselingen. Maar tegenwoordig klopt het veel beter m.i. En dat maakt dat het ook stuk beter wegluistert. :)

Dank je wel @Dozart ! Te weinig laag in EZdrummer, dat betwijfel ik, maar soit, je zult wel een punt hebben. Je hoort nog veel atonaliteiten, maar die heb ik bewust zo gemaakt. Thnx, mate! :okdan:

Hola gloomy.

Mooi gemaakt.
Je hebt er werk van gemaakt.

Groeten van andreos.

Haha, zoals steeds, beste @andreos :)

Dank je wel voor deze erg positieve feedback, doet me deugd.

:walker:

Fijne track Jan, lekkere sounds ook!
Die reversed vocal is erg creepy aan het einde.

Thnx a heap, @Montfrooij

Dat zeg ik ook, als je goed luistert hoor je "The Room Is Real", uitgesproken vanuit het Doden-Rijk :peukie:

Voor diegene die niet verder kijken dan het Tracks-topic. Ik heb een nieuwe release: "Gloomy & Friends pt. V", die is hier te bekijken of te beluisteren:

:okdan:

Toffe track, de 54 bpm geeft het een soort loomheid. Goeie vocal. Crashes richting het eind klinken goed. Mooie bass sound.

Toffe track, de 54 bpm geeft het een soort loomheid. Goeie vocal. Crashes richting het eind klinken goed. Mooie bass sound.

Alles goed dus, @jando ! Mooi man, dank je wel hoor! :okdan:

Back