Lucky me

Lucky me

Geluk is een onbedoeld bijeffect. Een gevoel dat je plotseling kan overvallen wanneer je iets doet dat goed is voor je welzijn. Je kunt het niet vasthouden; je kunt het als een geschenk ontvangen. En het ironische is: als je er wanhopig naar zoekt, blijf je met lege handen achter.

Gebruikte instrumenten:
Roland Fantom X7
Acces Virus TI Snow
Akai MPC-One
Moog Sirin

Opname: Bitwig Studio

Hopelijk vind je het leuk ;-)

Djee! Deze is zΓ Γ Γ lig. Wat een imposant lied.

Wat staat er allemaal op de vocals? Vanwaar dat vet effect?

Downloadlinkje voor Radio Bullet?

Gave track en ook de visuals weer top!
Die EP aan het eind is heel lekker

Voor een 'gelukstrack' is hij wel redelijk dark :)
Dank je wel. Super dat je hem kunt waarderen.πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Idd een beetje dark. Dat had ik erbij kunnen schrijven. Geluk is echter relatief. T's maar net wat het mentale referentiekader is vanwaar het gevoel vertrekt.

Zoals altijd weer een indrukwekkend sfeertje.
Zeer professioneel. Zowel je AI visuals als de muziek. :okdan:

Niet veel op aan te merken. Alleen dat sax-achtige solo instrument in qua timing en dynamiek/timbre duidelijk gespeeld op een keyboard in plaats van op een blassinstrument. Zou top zijn als je een echte saxofonist weet te strikken voor die partij. De elektrische gitaar (later in de song) is heel goed. Heb je dat zelf ingespeeld of is dat een sample of AI o.i.d.?

Geluk is een onbedoeld bijeffect. Een gevoel dat je plotseling kan overvallen wanneer je iets doet dat goed is voor je welzijn. Je kunt het niet vasthouden; je kunt het als een geschenk ontvangen. En het ironische is: als je er wanhopig naar zoekt, blijf je met lege handen achter.
Zo, die komt wel binnen. :erm:

Al met al: top productie zoals altijd!

Groet, Dorian

Niet veel op aan te merken. Alleen dat sax-achtige solo instrument in qua timing en dynamiek/timbre duidelijk gespeeld op een keyboard in plaats van op een blassinstrument. Zou top zijn als je een echte saxofonist weet te strikken voor die partij. De elektrische gitaar (later in de song) is heel goed. Heb je dat zelf ingespeeld of is dat een sample of AI o.i.d.?
Hoi Dorian, dank je voor je mooie commentaar. πŸ‘πŸ‘πŸ‘
De sax komt idd van mijn Roland Fantom X7.
Ik heb (zoals altijd) alles zelf ingespeeld (track moet ook echt origineel zijn)

Knap werk, LI! You did it again.

Ben jij de zanger?

Ik heb hem helaas niet op de allerhoogste kwaliteit kunnen toevoegen, want daarvoor is de track te lang en het bestand te groot.

Ben je bekend met services als Wetransfer? Daarmee kan je grote(re) bestanden uploaden, en het download-linkje doorsturen naar Jan.

Proberen waard, dan kan deze topper op de oorspronkelijke geluidskwaliteit blijven.

Dank je wel StoterπŸ‘πŸ‘πŸ‘ .
Ik heb de mp3 teruggeluisterd en vind de geluidskwaliteit wel ok, maar dank voor je tip.
Nee, ik ben niet de zanger (ik wil dat niemand aandoen). De (bewerkte) zang is van een oude sample cd.

Back