• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland MS-1 & Gemini DS-824 Samplers

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Bonnefooi

Ouwe rot
Onderstaande mogen weer door naar iemand anders door aanpassing workflow.

Roland MS-1 sampler -> €150,-

Toffe stereo sampler met eigen sound. Cool voor lofi stuff.
16 bit (zo klinktie niet!) met in te stellen sample rate. Kan ook passing through audio kleuren met de sample rate instellingen zonder eerst te hoeven samplen.

- Incl 1,8MB geheugenkaart (zeldzaam)
- Nieuw backlight gemonteerd
- Wat gebruikers sporen
- Let op! Komt zonder standaard 9v adapter.

Gemini DS-825 looper/sampler -> €200
Komt niet vaak voorbij, crunchy true stereo 12 bit sampling zonder filtering. Pitch control klinkt erg vet ook!
Voor in je dj setup of voor een andere, modernere sampler om snel je samples te kleuren (hiervoor gebruikte ik hem)
Vette lofi sound, lekker compact ook. Lastig om een nette prijs te bepalen op deze omdat ie nooit voorbij komt en prijzen online verschillen erg..

- 5 memory banks: two 4-sec, two 2-sec & one 12-sec bank
- Komt met adapter
- nette conditie

Volgens mij zijn het oke prijzen maar als je daar anders over denkt hoor ik het graag!

Attachments

• IMG_1432.JPG
    IMG_1432.JPG
    202,3 KB · Bekeken: 99
  • IMG_1433.JPG
    IMG_1433.JPG
    232,6 KB · Bekeken: 92
  • IMG_1434.JPG
    IMG_1434.JPG
    162 KB · Bekeken: 89
  • IMG_1435.JPG
    IMG_1435.JPG