Gloomy ft. MetalED - Some of Us Are Dead

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
De titel snijdt als een mes: Some of Us Are Dead.

[gecensureerd]

Dit nummer ademt dezelfde smerige kerkhof-sleaze als Piledriver’s “Sodomize the Dead” uit 1985, gecombineerd met de rauwe, krankzinnige screams & growls van MetalEd (Looperman).

Zwaar industrial electro-doom. Kapotte klanken, engelenkoren. Gescheurde screams en growls.

Piledriver en MetalEd schreeuwden tegen de lijken.

Ik fluister alleen het wachtwoord:

Some of us are dead.

En de rest is net wakker geworden.

┌──────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 666.MessageFromOne.blog

│ Total time spent: 3 hours 56 minutes

│ ────────────────────────────────────────────────────────── │
│ Statistics:

│ • Mixer Channels: 25
│ • Mixer Tracks: 25
│ • Plugins: 22
│ • PL Tracks: 36
│ • PL Clips: 244
│ • Notes: 195
│ • Arrangements: 27

└──────────────────────────────────────────────────────────────┘

Gratis WAV-download op SoundCloud:

(Klik op "...")

Ook een vid op YouTube:

Bekijk ook zeker de YouTube- en BitChute-kanalen van MetalEd en abonneer je even!

Volg hem ook op TikTok:

Dankjewel voor de support! 🤘

#SomeOfUsAreDead, #NPC2point0, #AwakeInTheMatrix, #LightBeings, #GlitchInTheSystem, #IndustrialDoom, #GraveyardSleaze, #DeadInside, #SoulCheckOut, #MeatSuit, #OldSouls, #MatrixGlitch, #PiledriverVibes, #SleazeMetal, #80sOccult, #UncannyValley, #AutopilotHumans, #WokeSouls, #RewriteTheCode, #EmptyShells, #CelestialScreams, #BrokenChurchOrgans, #LiberationThroughTruth, #NotEveryoneIsHuman, #ServerIsGlitching, #Lightweaver, #FracturedVocals, #DoomChoir, #AwakeningWhisper, #DeadAirEyes, #MetalEd

wow @lloydwebster , ze worden vergeleken met Front 242, wat een prachtig compliment, dank je wel.

Nou ja, ik vind de stem puik, dus dat is een persoonlijke kwestie. :okdan:

Yessss onvervalst Gloombastisch! Tikkie chaotisch en rommelig dus, eigenlijk, haha.. maar vol gas vooruit en met een gestrekt been erin, zoals we je kennen. En dat is altijd mooi. Geen idee hoeveel AI er in de muziek zit. Denk dit keer niets, alsof je weer een keertje terug bent gegaan naar je oude(re) workflow..?

Vind de mix niet zo prettig. De vocalen moeten eruit springen, logisch - maar nu overstemmen ze de muziek (letterlijk haha).

Metal Disco of Disco Metal, met lekkere gaotische metal gegrom en hardcore screams.
Frisse Dance Rock🤘🏼...Track!👍🏽:okdan:

So hey @Googol , da's mooi om te lezen, dank je wel voor alles, mijn beste. :halleluja

Geen idee hoeveel AI er in de muziek zit. Denk dit keer niets, alsof je weer een keertje terug bent gegaan naar je oude(re) workflow..?

Eurgh, heb ik iets gemist @stoter ? Ik gebruikte zelf maar 1x SUNO in mijn muziekcarrière. Ik ben eigenlijk dus bijna nooit van mijn oude workflow gestapt. Maar ik ben wel blij met je commentaar.

Enne, je hebt wellicht via YT geluisterd, want op SC primeert de stem écht niet zozeer hoor.

Gloombastisch, lol deze is goed. Om nooit meer te vergeten :eureka:

Eurgh, heb ik iets gemist @stoter ? Ik gebruikte zelf maar 1x SUNO in mijn muziekcarrière. Ik ben eigenlijk dus bijna nooit van mijn oude workflow gestapt. Maar ik ben wel blij met je commentaar.

Ahhh ok, ik meende me te herinneren dat je enthousiast was geraakt over een prompt-based-DAW (weet de afkorting even niet) en dat je daar een tijdje mee had gespeeld. My bad.

Enne, je hebt wellicht via YT geluisterd, want op SC primeert de stem écht niet zozeer hoor.

Oei, dat zou ik niet meer weten, welke ik had gepakt. Heb ze net vergeleken, het zou kunnen.

Zijn dat verschillende mixen dan?

Nee @stoter verschillende kwaliteiten. SC is wav.

en nee hoor, je herinnert je wat fragmenten van wat Jay30k hier zei.

Thnx man!

Gloomy :-)

Hou je van Metal ? Donderdag 20h00, heruitzendingen

Gloomer2000 Metal Parade Blasphemy 2.jpg

Back