• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Digitakt MK1

Prijs
450 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

lenniepennie

Nieuwkomer
Bij deze; te koop! Mijn Elektron Digitakt MK1. Manufacturing date 2023 week 21, zoals zichtbaar op de achterkant, hierdoor wetende dat deze nog heel lang meekan en er geen sprake is van de beruchte plakknoppen. Op de binnenkant van het schermpje zit een krasje (links onderin) echter is dit niet op te merken/afleidend als de unit aanstaat. Inclusief de doos maar exclusief de kartonnen houder in de doos die de digitakt op zijn plek houdt, dus zal een combi worden van een doek/heel veel bubbeltjes plastic. Prijs te hoog? Vragen? Nog meer fotos? DM me, nooit geschoten is altijd mis!

Attachments

• IMG_0137.jpeg
    IMG_0137.jpeg
    248,7 KB · Bekeken: 92
  • IMG_0136.jpeg
    IMG_0136.jpeg
    194 KB · Bekeken: 95
  • IMG_0135.jpeg
    IMG_0135.jpeg
    244,5 KB · Bekeken: 98
bump! natuurlijk incl de originele power en usb kabels en voor de geïntereseerden hij gaat in de verkoop omdat ik de ableton push workflow een kans wil geven

Vergelijkbare discussies

Back