Reason 14: alles op de juiste plaats

Alles op de juiste plek.Met een gloednieuw Track‑paneel, Rack‑per‑Track‑architectuur en de krachtige RV‑9 Reverb zet Reason 14 alles wat je nodig hebt precies daar waar je het nodig hebt

Last edited by a moderator:
Ik zag het.
Die 'automatisch loopende clips' snap ik nog niet helemaal wat dat in de praktijk gaat betekenen.
Ik hoop(te) dat ze een clip based workflow zouden introduceren, maar dit lijkt een klein stapje in die richting.

Ik zie dat Landr ook wat 'diensten' heeft toegevoegd aan de subscription.
Unlimited AI stem separation
Unlimited AI mastering
Unlimited distribution by LANDR
1800 Samples credits
$500 worth of plugins
$1,500 worth of extra value

Voor wat het waard is natuurlijk :)

Dat zit dan alleen in de complete subscription. Niet die 'alleen' van het rack.

Laatst gewijzigd:
Er lijkt weer wat lijn te komen in de ontwikkeling van Reason, is dat AI kapitaal nog ergens goed voor..

Ik hoop dat looped clips niet alleen werkt bij het importeren van wav's, maar ook het selecteren van wav's in de browser. Dat ze dus dan al syncen met het tempo van de track, bij het audition-en.

Ik heb alleen een subscription op het rack, ik vind die reverb wel welkom want ik vind de huidige reverbs toch een beetje matig wat in het rack zit.
Pfoe, ik heb al reeds jaren geleden ge-invested in de synapse reverb (top!) en de grote TSAR versie (duur! zelfs met 50% korting). Nu helemaal down de dreen :stupid8o)

We zullen zien, deze versie 14 heeft wel updates die ik zie zitten, zucht, trekt nieuwe visa bankpas uit de portemogleuf ....

Toch best nieuwsgierig.. ik heb ooit 115 betaald voor een upgrade naar V13.. maar als je de V13 koopt (met free upgrade naar V14) ben je dus lang niet slecht uit.. of zijn er meer versies?? Volgens mij was 115€ al best wel veel discount..??

1776077041307.png

Ik vind hem tof.
Heb goede tijden met reason gehad.
En 155e is best aantrekkelijk....

Ik vind hem tof.
Heb goede tijden met reason gehad.
En 155e is best aantrekkelijk....
De upgrade vanuit een oude versie is met 79€ nog goedkoper..

Ik lijk op de een of andere manier een medling 'Article requimerements not satisfied' te krijgen, als ik op 'buy now' klik. Waarschijnlijk omdat ik 13 al heb?? What's new?? Of zijn er meer mensen die deze melding krijgen ??

1776094226213.png

ik lijk op de een of andere manier een medling 'Article requimerements not satisfied' te krijgen, als ik op 'buy now' klik. Waarschijnlijk omdat ik 13 al heb?? What's new?? Of zijn er meer mensen die deze melding krijgen ??

je kunt niet van 13 naar 13 upgraden.

wanneer 14 uitkomt, dan zal het lukken, vanzelfsprekend.

aangezien 79 euro simpelweg de nieuwe upgrade prijs is, maakt het ook niet, kwa geld.

en er kan nog upgrade sale komen

je kunt niet van 13 naar 13 upgraden.

wanneer 14 uitkomt, dan zal het lukken, vanzelfsprekend.

aangezien 79 euro simpelweg de nieuwe upgrade prijs is, maakt het ook niet, kwa geld.

en er kan nog upgrade sale komen
Zoiets vermoedde ik al. Maar er is momenteel een 35% off actie. Dus 100 euro zal dan misschien de prijs zijn? Ik zie het wel.. ik kom nu al niet eens aan muziekmaken toe maar gebruik Reason wel vaak als ik toch ff wat mic opnames moet doen. Al kan ik de comping ook in V13 al doen natuurlijk, ik ben wel benieuwd.. :)

Maar er is momenteel een 35% off actie.
toch alleen voor de volledige versies?

de prijzen voor Reason zijn flink gezakt, ik dacht dat €79 nu de upgrade prijs is, zonder sale...

V14 is wel een mooie update, ik zelf zit op V13.

ik denk dat ik een upgrade sale wel overga.

toch alleen voor de volledige versies?

de prijzen voor Reason zijn flink gezakt, ik dacht dat €79 nu de upgrade prijs is, zonder sale...

V14 is wel een mooie update, ik zelf zit op V13.

ik denk dat ik een upgrade sale wel overga.
Oh.. ?? Ik weet het niet precies. Ik upgrade al jaren vanaf V7.. maar de prijzen zijn dan wel drastisch gezakt. Ik dacht dat de upgrade altijd 199 was bij uitkomen van een nieuwe versie. Dus dan 79€ wel een totaal andere prijs ineens.

Oh.. ?? Ik weet het niet precies. Ik upgrade al jaren vanaf V7.. maar de prijzen zijn dan wel drastisch gezakt. Ik dacht dat de upgrade altijd 199 was bij uitkomen van een nieuwe versie. Dus dan 79€ wel een totaal andere prijs ineens.
Ik wachtte altijd tot de 50% sale (may madness/cyber monday) of kocht 2 versies in één klap in de grace period, dus ook "50% korting" per versie. Ik zit nu al op v13 dus even kijken wanneer de upgrade naar 14 uitkomt en wat die kost. Inderdaad nu veel nettere prijzen dan afgelopen decennium, je betaalde eerst tegen de 350 voor de volle versie en minstens 120 voor een upgrade:

1776165382611.png

ah.. da's altijd jammer, net te laat zijn. Ik dacht dat je trouwens Reason gebruikte al?? maar niet dus.. 155 euro voor een volledige Reason 13 licentie was al een topdeal opzich. Maar misschien gaan die prijzen wel een stuk omlaag. Zoals reeds hierboven besproken.. de upgrade is een stuk goedkoper geworden iig. Misschien komt er weer een actie ergens met een volledige licentie voor minder..

Ja ik heb Reason essential of zoiets.
Maar daar doe ik niets mee.
Die v14 lijkt dan wel weer de goede kant op te gaan.
Nou ja als hij ooit weer voor een goede prijs langs komt
....

Ik heb dit weekend de upgrade van R12 naar R13 gedaan voor €79,- (incl. gratis R14)

Back