• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Instruo Pocket Scion

Prijs
100 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

SanderSwi

Ouwe rot
gekocht met het idee dat ik planten op mijn kamer ging zetten om samen met de scion ambient aan te sturen.. helaas niet genoeg licht op mijn kamer dus het zijn nep planten geworden waar de scion niks mee doet :P en cv wat hier ook mee werkt gebruik ik zelf niet

slechts een paar keer gebruikt wegens gebrek aan planten en alleen binnen studio waar niet gerookt wordt dus practisch nieuw

mag weg voor 100 euro (nieuwprijs is 148 )

langs komen om hem uit te proberen kan uiteraard! verzenden kan op kosten en risico van de koper

gekocht bij thoman op 31.08.2025

20260412_143802.jpg
20260412_143813.jpg

20260412_143756.jpg

Back