Zonnestraal Hamme - Help me (Nederblues)

Dilago

Ouwe rot
Heb een Nederlandse tekst gemaakt op een blues standaard. N.a.v. de goeie tip van @rubbah maar weer met mijn gewone stem gezongen. Nu kan ik er een dikkere drum onder gooien of het zo laten. Wat jullie? Is het wat?

Attachments

• Hamme Hydro - Help mij.mp3
    7,5 MB
Ik vind hem leuk. Misschien gebruik maken van breaks na de 12 maten, of echt even een break met een stilte in plannen plannen en dan weer door. Op een gegeven moment 1 keer de 12 maten heel minimaal spelen en weer opbouwen na een break, zo krijg je er ook wat meer variatie in. Gebruik je actief je roraty speed bij jouw hammond, hoor wel de drawbars zetting veranderen volgens mij? Dat is natuurlijk ook typisch om in van V naar IV naar I daar het gas van die rotary open te zetten. Succes er mee.

Ja man!! Lekker! Bruincafe, ik haal er nog eentje, of 3.

Heb er een reggae versie van gemaakt, ditmaal zelf de instrumenten ingespeeld.

Attachments

• help me - reggae versie.mp3
    6,7 MB
Een maat van me heeft mijn beat in Suno gegooid en vervolgens heb ik de vocals nog eens overnieuw gedaan.

Attachments

• help me official reggae babyyyy.mp3
    9,5 MB
Hola dilago,
Ja prachtig gedaan.
En lekker zo laten.
Lijkt een beetje op doe maar.
Van mij krijg je een 9.
Groeten van andreos.

Heb 'm maar op youtube gezet!

Heb een Nederlandse tekst gemaakt op een blues standaard. N.a.v. de goeie tip van @rubbah maar weer met mijn gewone stem gezongen. Nu kan ik er een dikkere drum onder gooien of het zo laten. Wat jullie? Is het wat?
Als je een bestand toevoegt, kun je kiezen voor 'insert' en dan krijg je zo'n handige mini player.
Schermafbeelding 2026-02-20 131004.jpg

Scheelt weer een tabblad sluiten :)

Alleen bij de derde, waarbij instrumental 2 die ik zelf heb ingespeeld door Suno gehaald is. Heb mijn vocals daar overnieuw overheen opgenomen want vocalen bakt a.i. nog niks van als je het mij vraagt en je vroeg het mij! ;)

Back