• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland MKS-70 Super JX

Prijs
1290 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

german boy

Ouwe rot
Met pijn in het hart verkoop ik mijn Roland MKS-70 Super JX.
Er is niets beters voor pads en strings! Aphex Twin gebruikt de MKS-70 graag.
Hij komt ook met de originele handleiding in het Duits en de originele Roland geluidstabellen.
Sommige knoppen op de MKS-70 moeten harder of vaker worden ingedrukt.
Ik heb een set nieuwe drukknoppen gekocht bij Mouser. Maar heb nooit de tijd gehad om ze te vervangen.
Zie de foto's voor de optische staat. In schoolcijfers zou ik zeggen 2- ... er zitten wat krassen op de bovenkant door de montage op een rek. De voorkant is in zeer goede staat.

Voor de rest werkt alles perfect. Rekbeugels worden meegeleverd, alleen de schroeven daarvoor ontbreken.

Ophalen heeft de voorkeur. Verzenden is ook mogelijk. Ik heb al een geschikte doos en verpakkingsmateriaal.

Attachments

• IMG_2429.jpg
    IMG_2429.jpg
    139,9 KB · Bekeken: 240
  • IMG_2432.jpg
    IMG_2432.jpg
    215,1 KB · Bekeken: 224
  • IMG_2427.jpg
    IMG_2427.jpg
    158,8 KB · Bekeken: 220
  • IMG_2435.jpg
    IMG_2435.jpg