AnalogFX Larynx

Superbooth 2026: AnalogFX Larynx is een nieuwe keyboardversie van de SER-2020 formant analoge synthesizer met handige extra's zoals een stereo delay.Het Nederlandse bedrijf AnalogFX werkt al enige tijd aan analoge formantsynthese.
Net als de desktopversie is de Larynx gebaseerd op de SER-2020 en zet hij de erfenis van de unieke Synton Syrinx voort. AnalogFX Larynx

AnalogFX-Larynx-Synth-678x381.jpg

Ow, dat is een zalige synth hoor.

Prachtige synth, die wilde ik vroegâh ook hebben de Syrinx maar was altijd te duur. Deze zal ook wel boven mijn budget worden.

Prachtige synth, die wilde ik vroegâh ook hebben de Syrinx maar was altijd te duur. Deze zal ook wel boven mijn budget worden.
Goedkoop is het niet maar de preorder is 1125 euro en vind dat een redelijke prijs voor de kwaliteit die je krijgt, ze hadden er volgens mij net zo goed 2115 van kunnen maken

Goedkoop is het niet maar de preorder is 1125 euro en vind dat een redelijke prijs voor de kwaliteit die je krijgt, ze hadden er volgens mij net zo goed 2115 van kunnen maken
Ben al blij dat ik met mijn vakantiegeld straks een paar kleine Behringers kan kopen.

Ik heb hem na drie dagen wikken en wegen toch besteld. Ik aarzelde omdat ik het gehele bedrag vooruit moest betalen en het filter van G Storm Electro al heb. Maar dat is, hoewel het belangrijkste, slechts een onderdeel van de Syrinx. Briljante naam overigens.

Alleen jammer dat ze geen verschillende kleuren hebben zoals destijds bij de Syrinx.

Back