I Drift Alone (ambient/heavy feels?)

SanderSwi

Ouwe rot
I Drift Alone gaat over een vergeten persoon eenzaam op een rots in de zee waar zijn viool de eeuwen der vergetelheid in gaat voor verdwaalde matrozen

allemaal zelfgemaakte presets met een snuifje extra fx hier en daar (geen samples)
zee uit de osmose
2 pads en viool uit de multi poly, allemaal losjes uit de pols over elkaar heen gespeelt puur op gevoel

Attachments

• i drift alone.mp3
    7,4 MB
Ogen dicht, en alleen maar luisteren. Heerlijk hoor. Mooie ambient man. Ik vind het een beetje meditatie muziek!
Een mooi filmpje erbij gefilmd met drone en mooie natuurbeelden zouden niet misstaan denk ik...

dank voor het luisteren en commentaar allemaal :) en ik ben inderdaad nog van plan om te kijken of ik iets met natuurbeelden ofzo kan doen voor een filmpje de zee is echter enigsinds ver van brabant (voor nederlandse begrippen :D ) en ik vind het toch wel leuker om zelf echt iets op te nemen in plaatst van ergens van youtube te vissen of AI ofzo

Oh wauw. Dit is gewoon heel mooi. M’n brein raakt er verstild door en ik betrapte mezelf erop dat ik al 2 minuten enkel gedachtenloos uit het raam liep te turen naar de struiken in m’n tuin. Cool. Niks aan veranderen. Mijn player kapte alleen abrupt af ergens na minuut 3. Is vast een technisch dingetje want de tweede keer deed ie dat niet.

Als je een filmpje doet dan kun je overwegen om de beelden te vertragen. Zou wel passend zijn.

Groet, Dorian

Oh wauw. Dit is gewoon heel mooi. M’n brein raakt er verstild door en ik betrapte mezelf erop dat ik al 2 minuten enkel gedachtenloos uit het raam liep te turen naar de struiken in m’n tuin. Cool. Niks aan veranderen. Mijn player kapte alleen abrupt af ergens na minuut 3. Is vast een technisch dingetje want de tweede keer deed ie dat niet.

Als je een filmpje doet dan kun je overwegen om de beelden te vertragen. Zou wel passend zijn.

Groet, Dorian

dank je voor het luisteren allemaal weer, en altijd mooi om te kunnen horen/zien dat iemand zo in je muziek op kan gaan!

zelf geen crashes gehad dus lijkt me idd iets van de player

Heerlijk relaxerend.
Mooie track.

PS, ongetwijfeld bekend, maar als je een nummer toevoegt, kun je kiezen voor 'insert'. Dan krijg je zo'n handige player :)

Schermafbeelding 2026-02-20 131004.jpg

Back