Nicolas 2000
It's a household name
Voor degenen die niet meteen weten waar die 150k te moeten plaatsen in de markt: er is zeer recent (paar weken geleden) eentje op Reverb verkocht in Duitsland, in uiterst goede technische en optische staat, en inclusief een Jellinghaus programmer (als je die niet kent, opzoeken en dan vooral een foto waar hij bij een DX7 staat zodat je de afmetingen van dat ding mee krijgt, Stonehenge is er niks bij!) voor ongeveer 37k vraagprijs. En die Jellinghaus vertegenwoordigt op zich al een niet te verwaarlozen waarde. Vandaar dat ik spreek over 5 keer de marktwaarde. Dat haal je zelfs in Scrabble niet.
Ik wil daarmee niks over de verkoper, het goede doel, de goede bedoelingen etc zeggen. Het lijkt me gewoon een voorstel waar niemand op gaat happen en dat dus nergens toe gaat leiden. Blijkt ook uit de jaren dat hij al te koop staat. Dadelijk zijn die kinderen volwassen.
Ik wil daarmee niks over de verkoper, het goede doel, de goede bedoelingen etc zeggen. Het lijkt me gewoon een voorstel waar niemand op gaat happen en dat dus nergens toe gaat leiden. Blijkt ook uit de jaren dat hij al te koop staat. Dadelijk zijn die kinderen volwassen.