Liedje gemaakt samen met mijn dochter: Merle - Ik Kan Alleen Bewegen

Almeros

Bitwig en Reason+ gebruiker...
Mijn dochter van 9, Merle heet ze, kwam een jaar geleden met een leuk refrein aan. Die hebben we samen uitgewerkt to dit vrolijke rap nummer, jawel!!!

Kies je streaming service: Merle - Ik kan alleen bewegen

We zijn benieuwd wat jullie er van vinden. Wel weer heel anders dan je hier normaal hoort ;)

Ik heb alles geproduceerd met Bitwig en hier en daar wat sounds uit Reason VST. We hebben de zang in 3 sessies opgenomen, en vooral veel lol gehad. Het had allemaal nog wat meer gepolijst kunnen zijn, maar dat haalt de sfeer er denk ik ook weer af.

Enjoy!

Leuk gedaan hoor. En de solo gaat alle kanten op. Letterlijk :D

Leuk! Je moet maar zo durven rappen op je 9e. Begin van een carrière? Ook super waardevol om samen te kunnen doen.

Ik wil niet veel zeggen, Pardon!!? Wat een talent joh! :halleluja

9 jaar en dan zoiets wegzetten! Dit zit op niveau van moderne variant van Kinderen voor Kinderen. Dit zit gewoon goed in elkaar en dat rauwe.. joh het blijft hiphop8)

Jullie Merle komt er wel! :D
(Voor nu nog even blijven dansen in de klas en performen tijdens de schoolvoorstellingen) De rest volgt vanzelf!

Peace & Respect! 8)

Ik wil niet veel zeggen, Pardon!!? Wat een talent joh! :halleluja

9 jaar en dan zoiets wegzetten! Dit zit op niveau van moderne variant van Kinderen voor Kinderen. Dit zit gewoon goed in elkaar en dat rauwe.. joh het blijft hiphop8)

Jullie Merle komt er wel! :D
(Voor nu nog even blijven dansen in de klas en performen tijdens de schoolvoorstellingen) De rest volgt vanzelf!

Peace & Respect! 8)
Wat een leuk commentaar! Vond Merle ook heel leuk!
We maakten het voor onze lol, maar toch wel (leuk) spannend voor haar dat het dan op Spotify komt hoor. Je weet nooit wat men er van vindt he. Merci L3N!

• Duimpje
Duimpjes: L3N
Hi Almeros, alleen maar leuk dat jullie het waarderen!

Geheel graag gedaan! Lol hebben is het allerbelangrijkste en staat ook echt voorop. Kan me heel goed voorstellen dat jullie heel wat hebben afgelachen samen tijdens het maken :D
En ja het is inderdaad spannend, Alleen wat jullie samen maakten pakt niemand van jullie af! 8)

Ook dat nummer van je oudste dochter heeft ook hitpotentie, Het zit allemaal goed in elkaar en klinkt spathelder, talentvolle familie daar! :D

Super leuk gedaan man! Lol boven alles inderdaad. Mijn zoons werden er vrolijk van. Bij de jongste in zijn playlist gezet

Back