Funky EP-133 KO2 jam

SB-SIX

Ouwe rot
Heb nu een paar weekjes de ko2 binnen en ik ben aardig hooked :) Je kan zo leuk klooien met de punch in fx, en het concept dat je 4 groepen hebt die je kan wisselen/muten/effecten op gooien etc (percussie, bass, melodie en overig), dat maakt dat je lekker afwisselend kan blijven zonder het overzicht te verliezen.
Hier mijn eerste probeersel:

Vet!
(Grappig trouwens: ik dacht al: "dat lijken wel gaten voor lego, aan de zijkanten" Maar ik lees nu pas dat dat dus ook echt zo is --- lekker op tijd, ik weet het)

Vind dit erg goed.. lukt mij niet om zo iets overtuigends te maken in dit genre.
Thanks man! Ja zonder de ko2 zou het me ook niet zo snel lukken. Dit is gemaakt met de geluiden die er standaard in zitten, en de workflow nodigt uit tot variaties maken en grappige fillins enzo. Was erg leuk om in elkaar te zetten zo :)

Zo lekker hé.
Ben wel benieuwd hoe hij tot stand kwam.
Heb je samples gemaakt / gevonden etc. en dan samengevoegd tot één track, of hoe werk je?

En dat Lego ding is inderdaad een TE thema.
Bij knoppen ook nog wel functioneel en verder gewoon heel leuk als je er van houdt. :)

Zo lekker hé.
Ben wel benieuwd hoe hij tot stand kwam.
Heb je samples gemaakt / gevonden etc. en dan samengevoegd tot één track, of hoe werk je?

En dat Lego ding is inderdaad een TE thema.
Bij knoppen ook nog wel functioneel en verder gewoon heel leuk als je er van houdt. :)
Eyy dankje! Het zijn allemaal losse samples die al in de ko2 zitten. In de ko2 maak je dus losse patterns voor bass, percussie, melodie etc en die kan je dan makkelijk wisselen/muten tijdens de jam. Vind dat wel fijn werken, bij de meeste apparaten zit vaak alles in 1 pattern.

Eyy dankje! Het zijn allemaal losse samples die al in de ko2 zitten. In de ko2 maak je dus losse patterns voor bass, percussie, melodie etc en die kan je dan makkelijk wisselen/muten tijdens de jam. Vind dat wel fijn werken, bij de meeste apparaten zit vaak alles in 1 pattern.
Speel je dan alles (de melodie, baslijn, drums etc.) in, of is het een langere loop?

Back