Enjoy Electronics - Memento - Mindscapes Synaptics Flow Processor

Schermafbeelding 2026-05-08 om 15.57.40.png

AN INSTRUMENT FOR SCULPTING SOUND THROUGH SYNCRONIZED LAYERED STRUCTURES, ADVANCED MODULATION AND EVOLVING TEXTURES

Memento is a creative, performance-oriented audio processor built around a multimodal texture engine, stereo reverse delays, filters and reverbs with dedicated effects, brought to life by dual dynamic step-based modulations.

At its core, an expressive touch surface redefines control, making it direct, gestural and expressive.

Memento was conceived to translate the mechanisms of the human mind into sound processing. Every signal becomes a synaptic flow in constant evolution.

MEMENTO | Enjoy-Lab

Last edited by a moderator:
Ik kende ze eigenlijk niet zo, maar deze spreekt mij wel erg aan.

Ik ben al een tijdje op zoek naar effecten voor in mijn huiskamersetup (Muse) en zag deze voorbij komen en hij wekte meteen mijn interesse.
De prijs (€ 850,-) vind ik ook niet slecht.
Dit is het ding waar ik het meest hebberig van ben geworden deze Superbooth.

Al hun dingen zijn tof.

Daar kom ik nu ook achter.
Ik heb eens naar wat spullen van ze gekeken en een aantal dingen zijn inmiddels onderweg naar mijn verlanglijstje. ;)

Mijn redding is dat er een constante stroom van nieuwe dingen uitkomt en mijn ruimte beperkt. Echt moeite met kiezen tegenwoordig.

Laatst gewijzigd:
Al hun dingen zijn tof.
Ja toffe dingen. Zie dat ze zelfs een buchla 4u module hebben.

Die gozer is wel grappig met dat accent en woorden zoals 'doublelizing'

Mijn redding is dat er een constante stroom van nieuwe dingen uitkomt en mijn ruimte beperkt. Echt moeite met kiezen tegenwoordig.
Laat je niet gek maken. Het is leuk spullen te bekijken maar gisteren konden we al toffe muziek maken toch?

Laat je niet gek maken. Het is leuk spullen te bekijken maar gisteren konden we al toffe muziek maken toch?

Dat is natuurlijk zo, maar ik ben in een soort 'volgende fase' gekomen.
Qua instrumenten ben ik wel zo'n beetje rond en daarop heeft altijd de focus gelegen, maar ik ben nu bezig om stap voor stap wat betere randapparatuur aan te schaffen.
Daarin passen hun spullen wel.

Ik kende ze eigenlijk niet zo, maar deze spreekt mij wel erg aan.

Ik ben al een tijdje op zoek naar effecten voor in mijn huiskamersetup (Muse) en zag deze voorbij komen en hij wekte meteen mijn interesse.
De prijs (€ 850,-) vind ik ook niet slecht.
Dit is het ding waar ik het meest hebberig van ben geworden deze Superbooth.
de preorder is trouwens 700 dat scheelt nog flink

Deze zie ik hier wel komen, maar The Godfather vind ik ook erg interessant en een ELFO past nog in mijn rack.

Heel vet apparaat maar ik denk dat het ding zo goed is dat het weer saai wordt om te gebruiken.

Back