lloydwebster
hans werrekmeester
Die ken ik eerlijk gezegd niet(QWERTY ding) tenzij je gewoon een normaal toetesnbord bedoeltOh.. die leek me ook leuk ja.
Bij mij staat muziek maken met grooveboxen echt op een super laag pitje momenteel. Vaak, als ik dan wat koop, geeft het wel een reden om er wat mee te doen. Iets van muziek maken. Maar ik merk dat deze stijl, die jij goed lijkt te beheersen, gewoon te ver van mijn comfort-zone valt.
Ik ben trouwens pas sinds vorig jaar wat meer met trackers gaan doen. Daarvoor ook veelal inspelen.. en grid sequencers, ik heb er echt teveel, misschien omdat ik proberen gewoon leuker vind dan er iets mee maken.
De Polyendtracker was ook zeker leuk om mee kennis gemaakt te hebben.En ik merk dat ik door deze ook meer met Renoise bezig ben. Deze week maar wéér eens 'n nieuw keyboard gekocht, speciaal voor Renoise, dus zo'n QWERTY ding. Gelukkig is het tientjes werk..
![]()

Qua grooveboxen, de move gaat weer terug, ook al vind ik die extra hack schwung wel veel beter. maar ik vind het live aspect te weinig bieden omdat je alleen door 4 tracks hun clips kan skippen.
Met de 1010music nanobox tangerine is er iet meer mogelijk, dus ik houd eht gewoon bij die sampler. waar deze is ook mee was gemaakt btw.
Tracks is voor mij net niet chill omdat je dan echt moet weten waar je wat moet plaatsen in de grid zoals ik al eerder zei, maar het is wel n klassieker, die Dirtywave m8 zou ik ooit nog wel4 eens willen proberen.
En ik merk dat ik door deze ook meer met Renoise bezig ben. Deze week maar wéér eens 'n nieuw keyboard gekocht, speciaal voor Renoise, dus zo'n QWERTY ding. Gelukkig is het tientjes werk..