Ik heb er een week geleden zondag 1 besteld en deze vorige week donderdag binnen gekregen. Ik heb beperkte ruimte voor controllers maar vind het fijn om sommige waarden met een draaiknop te bedienen (filter cutoff, envelope waarden, EQing etc). Hiervoor werkt het goed, wat fijn is dat je ziet in welke plugin je ziet en welke waarden je aan het bedienen bent (waar je doorheen kunt swipen op het scherm).
De draaiknoppen zijn detented wat op zich geen probleem is maar ze klikken voor het mooie net iets te hard.
De visuele feedback maakt dit een fijne controller, 8 knoppen was beter geweest maar je kunt heel eenvoudig parameter remappen en deze mapping wordt vanaf dat moment ook onthouden in de configuratie, dus geen software mapping nodig.
Wat Montfrooij hierboven zegt klopt, soms zie je bugs in plugins waarbij de parameters niet of niet compleet worden doorgegeven aan de DAW. Soms verschilt dit zelfs tussen de VST en AU versie van dezelfde plugin. Gelukkig komt dit niet heel veel voor.
Een push 3 is denk ik aanzienlijk completer maar uiteraard ook een stuk groter en duurder.
Het is uiteindelijk een Streamdeck+ kloon met daarop een berg scripts en begeleidende software geschreven. Voor de streamdeck+ heb je een aantal plugins voor DAW's als Ableton die er soms ook zeer gelikt uiy zien maar ik vind de integratie van deze Auritq optie wel sterker dan de meeste van die plugins.