Thx @FreddyConfetti Maar 100 extra plugins en al die extra's daar heb ik juist geen zin in..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik probeerde alleen de prijs te verklaren. Als ik een VST host zou zoeken zou ik deze alvast overslagenThx @FreddyConfetti Maar 100 extra plugins en al die extra's daar heb ik juist geen zin in..

Heb zelf vorig jaar Bluecat Patchwork aangeschaft en ben toch wel teleurgesteld in hoe gedateerd de plugin is. Vooral het plugin browsen is in 1 woord slecht. Je moet door een lelijk click menu helemaal naar de folder scrollen en er is simpelweg geen interface die helpt met plugin-browsing. Ondermijnt de waarde van de plugin totaal.Dat is een leuke, daar heb ik wel eens mee gespeeld. Als alternatief voor Unify: Unify 2.0
Oké…gekke vraag wellicht maar wat is precies het doel van een plug in host en wat is het voordeel ten opzichte van een daw. Als je toch een computer gebruikt? Ik bedoel dit niet als kritiek of zo maar ik vraag het me gewoon daadwerkelijk af.
Ik heb nu de trial, lijkt wel beetje op de Element, maar Gig Performer laad wel al mn plugins. Heb nog geen piano roll/keyboard kunnen vinden..Gig Performer is super als VST host, aanrader!
Gek. Vooral een bug-report doen. De dev is normaal erg responsive.Ik heb wel een probleem met inladen van al mijn plugins in Element. was gister weer met mn software ilock.. Element zegt niet alles te kunnen laden. Alles staat ACTIEF in Ilok maar soms werkt het een dag later..