Hoihoi!

Michielski

Nieuwkomer
Hoi allemaal!
Ik ben Michiel (43 uit Leusden).
Jaren geleden bezocht ik al regelmatig het synthforum, maar door omstandigheden (ik ben een tijdje doof geweest (Resultaat van cochleaire otosclerose...gelukkig na een aantal jaar door een glorieuze en oppermachtige wonder chirurg 'genezen'. Van 78% gehoorverlies naar 1.3% gehoorverlies...dat was nogal wat...lang verhaal..)) even de muziek en apparaten 'laten liggen'.
Tegenwoordig weer het één en ander opgepakt. En wat leven we in gouden tijden wat synths betreft...
Internet was nog niet zo een ding toen ik actief was. Dus het was vaak dagen/nachtenlang doorfreaken om te kijken wat de mogelijkheden waren. En natuurlijk was dat genieten geblazen samen met de nodige frustraties! Heerlijk!
Anyhoe; Altijd wel een klein beetje de ontwikkelingen blijven volgen. Intussen wél gitaar leren spelen! En niet lang daarna begon het te kriebelen dankzij een klein filmpje met de Erica LXR-02. En op één of andere manier moest ik deze unit hebben. Zo robuust en compact en ook nog keihard knallen. Fantastisch. Vlak daarna kwam de Typhon de party joinen en was het feest compleet. Ik voelde me weer helemaal lekker de Nutty professor en wat een uitlaatklep hè? Jullie begrijpen mij wel!
Het laatste apparaat daarvoor dat ik in huis heb gehaald was de fabuleuze RS7000 (Die chunky mama van Yamaha). Dat is dus al wel een tijdje geleden! Ze woont tegenwoordig bij een liefdevol pleeggezin waar ze nog steeds de aandacht krijgt die ze verdient.
Goed...ik dwaal bestwel af!
Wat muziek betreft hou ik van van alles. En wat elektronische muziek betreft geldt dat ook. Maar (acid/hardcore)techno is toch wel mij lievelings. De 'oldschool' dingen. Oscar mulero, Speedy J, die kant. Maar ook Fifth Era, Lasse Steen en noem het maar.
Aangenaam! En vraag maar raak als dat nodig is!
Heel verhaal...ach ja.
Ik wens jullie een heel fijn weekend! :)

Laatst gewijzigd:
Back