Cubase 13 Pro licentie

Gashunters

One-man-band in prog pop
Wil iemand misschien een échte, geregistreerde licentie van Cubase 13 Pro overdragen? Overige versies niet relevant.
1779789948293.png

Okay, je kunt blijkbaar officieel upgraden vanaf Cubase 4. Zo liggen er wellicht nog wat versies te versloffen? Kortom, een leuk aanbod vanaf Cubase 4 (inclusief officiële e_Licenser USB stick!) is ook welkom :)

Ja, ik koop regelmatig via Knobcloud. Je kunt via hun met Paypal betalen.

In deze topic wordt over Knobcloud gesproken:

€ 199 voor Cubase 13 Pro is op zich een leuke prijs. Toch roept het vragen op. Kun je daarmee ook naar latere versies (nu 15). En er schijnt jaarlijks een Steinberg Summer Sale te zijn met vergelijkbare of zelfs lagere prijzen? Zou dan wellicht officieel kunnen upgraden vanuit mijn Cubase 13 Elements?

Met een Pro 13 licentie kun je gewoon upgraden naar 15 Pro. Vanuit Cubase 13 Elements kun je ook naar Cubase 15 Pro upgraden.
De prijzen hiervan staan op de site van Steinberg.

Steinberg Summer biedt inderdaad lagere prijzen voor alle upgrades van Cubase. Ik weet niet welke prijzen ze dan hanteren, want ik doe daar nooit aan mee.

Voor 230 Dollar heb je Cubase 15 Pro:

Maar ik heb iets in mijn hoofd, maar weet niet meer precies wat :( Cubase 15 kan blijkbaar iets niet wat 13 wel kan .... Iets met Score? OF iets anders? Zegt jou dit iets?
Ik ben 13 gewend en hoef (lang) niet alles up to date, maar is er een goeie reden om dan toch maar meteen 15 Pro te kopen?

Het zegt mij niks. Wat voor mij een goede reden is, hoeft het voor jou niet te zijn denk ik.

Wellicht wat video's over Cubase 15 bekijken en dan bekijken of je hem gaat upgraden?

Heb AI even een Cubase versie overzicht laten maken. Wat ook relevant is: Vanaf Cubase 14 geen VST2 meer! En die heb ik nog wel wat ... DUs 13 Pro is mijn eindstation?

Nee, althans niet allemaal. En voor mij hoeft die Steinberg rat race met steeds maar weer betaalde upgrades al helemaal niet. Ben ergens in de jaren '80 begonnen met Cubase 1.0 op Atari (bommetje!) en in de jaren '90 diverse projecten gedaan in Cubase 3.7. Zover ik het kan overzien (word dit jaar 70) kan ik met V13 wel vooruit. Al mijn albums uit 2010-2020 zijn gemaakt met Cubase 5. Ik wil nog een paar interessante projecten doen (o.a. synth album) en daar voldoet 13 prima, denk ik zo :) Ik zie op Knobcloud zelfs een CUbase 13 Pro van 150 Euro: KnobCloud

ikke: I'm interested. But you are quite new here, just as I am. But I'm the one to pay, right? So, how can you reassure me that this is real and trustworthy?

verkoper: You have a beautiful way of approaching this and indeed, I am new here, taking a similar risk. What I can say is the software is not for me and I would like to sell it for less than I bought it for and hope to recover a part if my initial investment and consider it a lesson learnt, so that is my honest intention here. I have asked Steinberg to cut off the license from my ownership and they gave me a serial number ready to be claimed. I will be with you until you confirm it all works.

ikke: Thnx for the reply :) Have you followed the process on https://helpcenter.steinberg.de/hc/...ow-to-resell-Steinberg-software-Resale-Wizard and do you have the official "Resale Wizard" Download Access Code (DAC) or just an activation code?

Even afwachten ... 150 Euro is wel een mooie prijs voor een 13 Pro versie, maar ... zitten er addertjes onder het gras?

Lijkt mij niet. Je betaalt via Paypal. Mocht hij toch geen code sturen of een foutieve, kun je daarvan een melding maken en krijg je gewoon het geld terug.

Is dit het antwoord dat ik wilde? "No problem at all. Yes, that is the approach I mentioned regarding the license ownership being neutral now and Steinberg provided me with the Download Access Code at the end of the resale wizard process."

gek genoeg kende ik deze site helemaal niet. Kan een account makkelijk fake zijn?

En met die DAC heb ik straks een licentie Cubase 13 Pro die via de Steinberg Download Assistant en Activation Manager kan aanmelden, neem ik aan. Er staat nog een (verlopen) trial licentie in mijn account met alles download- of installeerbaar. Is 't dat dan?

Is dit het antwoord dat ik wilde? "No problem at all. Yes, that is the approach I mentioned regarding the license ownership being neutral now and Steinberg provided me with the Download Access Code at the end of the resale wizard process."
Volgens mij gaat het net zo als bij Native Instruments (NI). In het verleden heb ik vst's van NI via Knobcloud gekocht en NI maakt een overdrachtscode die je in je pluginmanager moet voeren.

Je krijgt dan een code die je via Steinberg Download Assistant en Activation Manager kun aanmelden. Ik geloof dat je die code alleen in Steinberg Download Assistant moet voeren zodat hij ook in de Activation Manager komt.

Okay, inmiddels is de deal al rond en is Cubase 13 Pro ook al geactiveerd in mijn Steinberg account. Ik kan dus vooruit :) Dank voor de tips en succes met alles. :halleluja

Back