A Touch of Starlight (keys/interstellar achtig)

SanderSwi

Ouwe rot
kort stukje muziek van mij voor de interstellar fans en ter nagedachtenis aan Gilian/TravelerKeyz mede synthesizer en keyboard fanaat

direct ingespeeld op de korg multi/poly op een van mijn eigen presets en daarnaast ook paralel door mijn effecten gehaalt, delay+shimmer->phaser->loop delay->modulated reverb

visuele effecten uit mijn zelfgemaakte applicatie

Laatst gewijzigd:
Mooi gebruik van de shimmer. Rustgevend en hypnotiserend, oftewel: gewoon mooi.
Het doet me (door het blaugwroene filmpje???) alleen eerder aan de eindeloosheid van de oceaan denken dan aan de sterren.
Hm, stiekem verwacht ik nu een zeemeermin die halverweg door het beeld komt zwemmen :)

Laatst gewijzigd:
Mooi gebruik van de shimmer. Rustgevend en hypnotiserend, oftewel: gewoon mooi.
Het doet me (door het blaugwroene filmpje???) alleen eerder aan de eindeloosheid van de oceaan denken dan aan de sterren.
Hm, stiekem verwacht ik nu een zeemeermin die halverweg door het beeld komt zwemmen :)
dank je voor het luisterer/compliment

het was meer bedoelt als een soort nebula, maar ik snap je opmerking wel er zit inderdaad wel een soort golf beweging in

dit is het originele plaatje voordat ik er alleij van mijn shaders enzo over gooi, links boven in de hoek kun je nog wel een beetje de sterren zien in het filmpje
space.png

Back