Hij is iets te hard opgenomen. Ik weet wat cubase 10 kan maar ik weet niet wat voor pc/Mac je hebt.
Kan best kloppen, ik hou volumes nooit in de gaten en gebeurt eigenlijk bijna altijd.
M'n pc is onderhand al 14 jaar oud, alleen wat geheugen en ssd's er in gedaan.
Een paar lichte plugins/ effecten kan geen kwaad.
Ik heb totaal geen verstand van limiters en compressie, ik gebruik wel compressors, maar voornamelijk om het nog harder te maken, als ik niet genoeg volume heb, gebruik het als volumeknopje

Ik ben echt een zware amateur, ik weet bijna geen ruk van muziek
Ben al blij dat er iets uit komt.
Dark hardcore gabber with distortion.

Zoals uit de goede oude tijd
De mix zou iets meer balans mogen hebben en de kick een betere attack zodat het er wat beter doorheen komt in het mid + hoog. De geluiden zelf vind ik best wel cool. Doordat de mix niet echt in balans is zijn de hogen geluiden (hihat en een soortgelijk geluid) iets te hard in me oren tegenover de rest. Bass geluid en sfeer zijn super. Kan ook goed werken op een hardcore feest, in zo’n donker kamertje, strotescoop er bij en dansen alsof je leven er van af hangt.
Zal nog eens kijken of ik de kick er beter doorheen krijg, van mij mag het ook wel iets beter.
Soms word het onderdrukt door andere te harde geluiden, misschien sidechain compressie ook proberen.
Zou het liefst het synth geluid nog harder er doorheen willen hebben en een betere kick.
Krijg bijna zin om er een lichtshowtje bij te maken door de stroboscoop opmerking.
Er gaat vast ook nog een andere versie komen, vind het einde leuk klinken, kan uitgerekt worden tot een nummer met wat toevoegingen.