Wat bedoel je precies met portable in dit geval? Dat het een batterijcompartiment heeft ingebouwd? Ik heb namelijk een powerbrick met 220v aansluiting waarmee ik zelf een revox a77 kan voeden om op locatie fieldrecordings te maken, is dat portable?
Wat bedoel je precies met portable in dit geval? Dat het een batterijcompartiment heeft ingebouwd? Ik heb namelijk een powerbrick met 220v aansluiting waarmee ik zelf een revox a77 kan voeden om op locatie fieldrecordings te maken, is dat portable?
Batterijcompartiment hoeft niet perse, het gaat meer om de handzaamheid wat betreft touren en sowieso ruimtegebrek, dan is een A77 ietwat veel. Wel tof, had geen idee dat je zoiets met een powerbrick kon gebruiken, wat voor een accu gebruik je daarvoor?
hebben jullie het nu over bandrecorders, of over echte cassettedecks:
Heb hier nog een JVC TDR 441 Titanium edition verkrijgbaar, zeer weinig gebruikt!. Heb hem laatste jaren niet getest, maar veronderstel dat het wel een nieuw setje riemen kan gebruiken.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.