Korg SQ-64

Status
Please reply by conversation.
Vraagje, heb jij dit model beetje onderzocht? ik heb hem lang geleden dagje in de studio gehad maar we kregen hem niet lekker intuitief werkend.
Is dat beter geworden? Want theoretisch wel interessant ding..

Vraagje, heb jij dit model beetje onderzocht? ik heb hem lang geleden dagje in de studio gehad maar we kregen hem niet lekker intuitief werkend.
Is dat beter geworden? Want theoretisch wel interessant ding..

Ik zat gisteren toevallig even in een GAS rabbit hole, ik denk dat ik toch voor de Oxi One Mk1 ga. In theorie heeft de SQ-64 dezelfde mogelijkheden, je kunt alleen 1 drum sequence op de SQ-64 bekijken (tenzij dat in een update gewijzigd is ofzo), en op de Oxi One kun je meerdere drumtracks gelijk zien. Dat is voor mij wel belangrijk anders kan ik netzogoed mijn Octatrack houden.

Daarnaast heeft de Oxi One meer generatieve mogelijkheden. Aan de andere kant kun je met de SQ-64 de midi-poort echt apart toewijzen en volgens mij is het bij de Oxi-one altijd gedeeld met de USB-midi. Daar valt om heen te werken natuurlijk maar voor sommige modules kan dat wel handig zijn.

Maargoed, het zijn beiden 'maar' 4 track units, dus een volledig doe alles erop gaat het niet worden, en dan speelt de prijs wel mee, zeg 150 voor de sq-64 en rond de 400 voor de oxi-one.

Status
Please reply by conversation.
Back