met-een-papje
Stampgast
Ik weet het niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beetje hard jeff mills the bells geluidje zou leuk zijn, wat er nu in zit is geloof ik wat zacht.Het is best moeilijk om met zo weinig signalen (2/3 sporen?) een EQ beoordeling te maken.
Het is bass en hi en weinig mid.
Buiten de clip om is het goed opgenomen.
Wilde je nog iets doen met het nummer of is het just for the fun.![]()

.
hahaha1. Je heb het druk.want ik ben echt niet goed.
Ben niet bepaald goed met noten, akkoorden ken ik helemaal niet.1. Je heb het druk.
2. je zoekt nog een steil waar je verder wil.
3. je bent on-geinspireerd.
4. of je bent (te) moe. (in tech en/of muzikaal)
5. Andere prioriteiten.
Je bent nooit niet goed.![]()
, die uit deze herrie voort komt.Wel rook uit een machine, rook zelf al genoeg.Best wel heftig trackje. Zou goed in een rokerig keldertje gedraaid kunnen worden op een underground party.
Cubase 10 met alleen Amigo vst in dit.Dit klink lekker hoor. Waar werk je mee?
Heb erg spijt dat ik nooit een commodore amiga heb gehad en al de benodigdheden. Wel protracker op pc , maar snapte ik niet veel van.Met een oldfasion Atari achtige workflow
Gaaf!![]()
Nee, maar de intro er van vraagt om een remix.Knights of the Jaguar als inspiratie?
Vind ik ook!Dit klink lekker hoor. Waar werk je mee?
Dan wordt het tijd voor een nieuwe computer. Maar ja, “ff” een nieuwe computer...Ik heb een cpu ouder dan 13 jaar en gelukkig 24gb geheugen, het laad samples van een uur lang alsof het niks is.
En dan kan je start positie kiezen.
Misschien volgend jaar, ik raak het plafond nog niet, alles wat ik wil gebruiken gaat tot nu toe.Dan wordt het tijd voor een nieuwe computer. Maar ja, “ff” een nieuwe computer...![]()