Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Gloomy (RIP) - Now I Know EP (Last Tracks From Gloomer2000), by Jan Gloomy
4 track album
gloomer2000.bandcamp.com
16: 59 min. nonsens.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gloomer2000.bandcamp.com

Matighoe gaat ie eigenlijk met jou?![]()
Heb mijn moeder verloren en mijn vader heeft zware dementie; moeilijke tijd. Mijn leven draaide om hun en mijn muziek.
mijn moeder verloren
Kan wel geloven dat dat erg moeilijk is, heb het zelf meegemaakt.MatigHeb mijn moeder verloren en mijn vader heeft zware dementie; moeilijke tijd. Mijn leven draaide om hun en mijn muziek.
Maak voor het eerst sinds lange tijd weer House tracks![]()
"Last tracks" betekent hopelijk niet dat je hierna muziek aan de wilgen hangt maar dat het je meest recente uitgave is?Fijn te zien dat je nog actief bent Jan!"Last tracks" betekent hopelijk niet dat je hierna muziek aan de wilgen hangt maar dat het je meest recente uitgave is?
Je insteek is weer heerlijk verfrissend en daarnaast gewoon professioneel qua producties. Wat me ook opvalt: De 4 liedjes zijn uiteenlopend en toch passen ze goed bij elkaar qua stijl. Ik las in je bandcamp verhaaltje dat je geïnspireerd bent door good old Belgium New Beat en toen viel bij mij het kwartje dat je producties inderdaad die vibe hebben.
Het eerste nummer is mooi mysterieus, waardoor de tweede uptempo song er lekker fris inknalt. Ook leuk al die samples en geluidsfragmenten uit allerlei films e.d. Die dragen mede bij aan de cohesie tussen de songs. Ik zeg: top!
groet, Dorian

Mooie track, ook een goede zanger.YOU!! Make Me Happy!