• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Digitech S100 en Zoom 1201

Prijs
75 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Kraan

Ouwe rot
Zoom 1201:
Circa duizend jaar geleden gekocht van een alom gerespecteerde Haagse mede-SF'er. Er is bovenop door een nog eerdere eigenaar wat gekalkt. Zie foto. Werkt uitstekend. Met originele voeding. Wat rash rondom de bevestigingsogen. Ook goed geschikt als basis voor een mod-project.

Digitech S100:
Ooit gekregen, daarom wat moeite om deze weg te doen. Gebruik het echter al jaren veel te weinig vanwege te veel exotischer alternatieven. Uitstekende staat, wat bevestigingsrash, prima zichtbaar op de foto. Met originele voeding.

Kopen kopen kopen:
Ik heb ze beide gebruikt als multi-fx op individuele instrumenten. Je moet deze niet (alhoewel, je moet lekker zelf weten wat je er mee doet) over je mix willen gooien of zoiets. Maar ik vond de S100 bijvoorbeeld erg lekker over de drums van de RD6.

Ik heb ze op Marktplaats voor 75 euro per stuk staan. Synthforum kan uiteraard wat voordeliger. Maar voor een paar tientjes per stuk gaan ze niet weg en leg ik ze net zo lief hier op een plank neer. Verzenden kan, maar heeft niet de voorkeur. Prijs is ook wat minder (eigenlijk niet) bespreekbaar als ik moet verzenden.

Ruilen lijkt me niet heel waarschijnlijk. Maar je weet maar nooit en ik vind de verrassingen altijd wel leuk. Een rackmixer of kleine (goede) mixer kan er eventueel nog wel bij.

Bonus:
Ik heb ook nog een Behringer MDX-2000 en een MDX-2100 staan. Recent uit een combideal verkregen. Prima compressors, ongeacht wat de papegaai-haters erover zeggen. Alleen heb ik al de wereld aan fijne compressors hangen. In dit geval kan je voor een prikkie een compressor erbij krijgen als je één van deze multi-fx's koopt. Doe maar een goed (maar wel serieus) bod.

Ik ben niet heel actief meer op SF, maar ik zal proberen de berichten een beetje in de gaten houden. Kan zijn dat een reactie even op zich laat wachten, maar vroeg of laat komt die wel.

WhatsApp Image 2026-06-29 at 11.02.58 (1).jpeg WhatsApp Image 2026-06-29 at 11.02.58.jpeg WhatsApp Image 2026-06-29 at 11.02.58 (2).jpeg WhatsApp Image 2026-06-29 at 11.02.59.jpeg

Iemand die de hele zwik wil hebben; de Digitech S100, de Zoom 120, de beide Composers, mag het voor 150 euro hebben.

Overigens nog op zoek naar een leuke eq. Dus wellicht iets voor een ruil. Type en formaat laat ik me graag door verrassen.

In het kader van een bump omhoog een tientje van de hele zwik af. Dat is dan ook meteen de bodemprijs en laatste poging.

Ik gooi deze dicht, want ik kom niet vaak genoeg om een nette snelle reactie te garanderen. De S100 lijkt verkocht, de Zoom blijft waarschijnlijk nog wel een paar maand op Marktplaats staan. Mocht je dit bericht tegenkomen in het archief en interesse hebben, kan je me via Marktplaats contacteren.

Back