Hoi hoi

Hylke

Nieuwkomer
Hoi :)

Ik ben beginnend synth prutselaar, net een jaartje bezig. Begonnen met een tweedehands Roland tr6s en volca FM, gelijk hooked geraakt aan het soundesignen van eindeloze ambient drones tot keiharde gabber kicks.

Het liefst met de voetjes omhoog en 1 apparaat op schoot verdwalen in het geluid.

Inmiddels wil ik wat serieuzer nummers gaan maken en wat serieuzere gear gaan aanschaffen, vandaar ook hier terecht gekomen! Vind het ook erg leuk en interessant om te zien wat andere mensen maken, dus ik ben benieuwd wat ik hier allemaal zal tegenkomen :)

Groetjes uit Leeuwarden!

Ambientdrones en gabberkicks, altijd goed! :) Welkom en ook groetjes uit Leeuwarden! :biertje:

Ambientdrones en gabberkicks, altijd goed! :) Welkom en ook groetjes uit Leeuwarden! :biertje:
Hey wat vet om gelijk iemand uit Leeuwarden de treffen! :) Nou ben ik benieuwd, maak jij ook muziek die ik ergens zou kunnen checken?

Welkom Hylke!
Je bent aan het juiste adres :)

Cheers,
Exo. :mega:

P.S. GAS is een veel voorkomend fenomeen hier op het forum... :walker:
Dankjewel :)

GAS heb ik al een golf van gehad binnen de lowbudget categorie.. nu ik een stap verder wil wordt het pas echt gevaarlijk ben ik bang haha 😅

..is er al een GAS supportgroep hier? Asking for a friend

Welkom bij de club! Ik had drie Hylkes in mijn familie en een leeft er nog.
De enige professionele synthmuzikant die ik ken die de verleiding van GAS kon verstaan, Michael Garrison, was manisch depressief, dus er zijn ergere dingen dan GAS. Een oplossing is: arm blijven. Maar ook dat is niet leuk. Voor mij werken de fysieke beperkingen van mijn studio, niets verkopen om iets anders te kopen en niet verhuizen als je studio vol is. Maar ga eerst lekker door voordat je hiemee te maken krijgt. Muziek is veel te leuk om geen nieuwe dingen te willen uitproberen en in deze tijd is er meer mogelijk dan ooit.

welkom! meer ambient drones zijn altijd welkom hier :)

meer een soort satanistische kerk hier volgens mij, een duiveltje die in je oor fluisterd welke gear je nog allemaal moet hebben :D :duivels:
Heeft dat duiveltje ook een grote zak met geld? In dat geval, count me in! :duivels:

Welkom bij de club! Ik had drie Hylkes in mijn familie en een leeft er nog.
Na 2000 is het niet zo'n populaire naam meer, maar af en toe kom je 'm nog wel eens tegen :) mijn oud huisgenoot heet ook Hylke, dat was een mooi toeval :D

Voor mij werken de fysieke beperkingen van mijn studio, niets verkopen om iets anders te kopen en niet verhuizen als je studio vol is. Maar ga eerst lekker door voordat je hiemee te maken krijgt. Muziek is veel te leuk om geen nieuwe dingen te willen uitproberen en in deze tijd is er meer mogelijk dan ooit.
Een mooie reminder om te genieten van wat we hebben en dankbaar te zijn voor de mogelijkheden in deze tijd :)

En, goeie smaak en skills kun je toch niet kopen. Tijd, liefde en aandacht.

Hey wat vet om gelijk iemand uit Leeuwarden de treffen! :) Nou ben ik benieuwd, maak jij ook muziek die ik ergens zou kunnen checken?
Hi! Yes, hier kun je de digi-versies van een aantal acid/electro/techno ep's vinden:

De hardcore en ambient vinden vooralsnog puur in huishoudelijke kring plaats. :D

Back