Bonnefooi
Ouwe rot
Opruiming! wegens upgrades of te weinig in gebruik.
Focal Solo BE6 | €1200,-
Top monitors, erg analytisch en super gedetaileerd. Fijn stereoveld en door de beryllium inverted tweeters kan je uren naar dit setje luisteren op aangenaam volume zonder dat je oren vermoeid aanvoelen.
Gaan alleen weg wegens upgrade naar Neumann KH310, wat weer een andere klasse is.
Yamaha SU-700 | €500,-
Fully loaded, vette sampler. Toffe FX, fijne filters. Als je deze zoekt dan hoef ik je niets uit te leggen
- Alle encoders zijn zeer netjes vervangen dus geen gedoe meer met verspringende waardes.
- 68MB geheugen
- SCSI & Digital board
- USB disklezer gemonteerd, geen gedoe meer meet floppy's, een breeze!
- Links boven cosmetische schade, heeft mij noot gestoord maar moet gemeld worden
- 110V unit, komt met omvormer
Roland S10 | €250,-
Toffe lo-fi 12 bit sampler, karakterbak
- Komt met QD kaartlezer met veel geluiden (oa Espen Kraft soundset)
- Headphone out rommelt een beetje, mains out niets aan de hand
Cyclone Beat Bot TT-78 | €200,-
Toffe clone van de bekende drummert, incl een lading verschillende sounds els extra. Knort lekker maar gebruik hem te weinig.
- Incl decksaver en tasje
Pam's NEW Workout | €200,-
Zgan, helemaal compleet. classic essential eurocrack module
uRings | €150,-
Zgan, nette en goede versie, classic essential eurocrack module
Verzending is geen probleem met uitzondering van de Focals en de Roland S10 (tenzij op eigen risico)
Ruilen kan, ik zoek nog een Ensoniq ESQ-1 en een Akai S612
Prijzen zijn redelijk oke maar als ik ernaast zit hoor ik het ook graag... Ik ben relaxed en vind het fijn als deze spullen weer doorgaan naar een plek waar ze tot hun recht komen.
Heb allemaal foto's gemaakt maar die zijn te groot dus ga ik later even uploaden of kan ik je sturen indien er interesse is.
Focal Solo BE6 | €1200,-
Top monitors, erg analytisch en super gedetaileerd. Fijn stereoveld en door de beryllium inverted tweeters kan je uren naar dit setje luisteren op aangenaam volume zonder dat je oren vermoeid aanvoelen.
Gaan alleen weg wegens upgrade naar Neumann KH310, wat weer een andere klasse is.
Yamaha SU-700 | €500,-
Fully loaded, vette sampler. Toffe FX, fijne filters. Als je deze zoekt dan hoef ik je niets uit te leggen
- Alle encoders zijn zeer netjes vervangen dus geen gedoe meer met verspringende waardes.
- 68MB geheugen
- SCSI & Digital board
- USB disklezer gemonteerd, geen gedoe meer meet floppy's, een breeze!
- Links boven cosmetische schade, heeft mij noot gestoord maar moet gemeld worden
- 110V unit, komt met omvormer
Roland S10 | €250,-
Toffe lo-fi 12 bit sampler, karakterbak
- Komt met QD kaartlezer met veel geluiden (oa Espen Kraft soundset)
- Headphone out rommelt een beetje, mains out niets aan de hand
Cyclone Beat Bot TT-78 | €200,-
Toffe clone van de bekende drummert, incl een lading verschillende sounds els extra. Knort lekker maar gebruik hem te weinig.
- Incl decksaver en tasje
Pam's NEW Workout | €200,-
Zgan, helemaal compleet. classic essential eurocrack module
uRings | €150,-
Zgan, nette en goede versie, classic essential eurocrack module
Verzending is geen probleem met uitzondering van de Focals en de Roland S10 (tenzij op eigen risico)
Ruilen kan, ik zoek nog een Ensoniq ESQ-1 en een Akai S612
Prijzen zijn redelijk oke maar als ik ernaast zit hoor ik het ook graag... Ik ben relaxed en vind het fijn als deze spullen weer doorgaan naar een plek waar ze tot hun recht komen.
Heb allemaal foto's gemaakt maar die zijn te groot dus ga ik later even uploaden of kan ik je sturen indien er interesse is.