FB "luisterd" !

OORzaak

Hangend lid
Deze cass. speler met variabel pitch werd in een adv. op FB aangeboden voor 32 euro !!!interessant maar te mooi om waar te zijn, na enig zoekwerk de werkelijke prijs gevonden 234 euro.
DE adv. gemeld bij FB, dacht daar doen ze vast niets mee, gemeld om 13:25 en om 18:45 dit bericht. "

We hebben de advertentie verwijderd
We hebben de door jou gerapporteerde advertentie beoordeeld en vastgesteld dat deze in strijd is met onze advertentierichtlijnen.
We laten de adverteerder weten dat we de advertentie hebben verwijderd, maar niet wie deze heeft gerapporteerd.
Bedankt dat je ons dit hebt laten weten. Met rapporten zoals dat van jou kunnen we de integriteit en relevantie van advertenties op Facebook verbeteren.
In sommige gevallen kun je een afzonderlijke klacht indienen over ons rapportageproces."

il_600x600.6212877942_cu9w.jpg

Ik heb nog nooit iets gehaald uit een fb melding behalve frustratie dat ze er niks mee deden. Juist ik heb hier nog ergens een draagbare 3 kops marantz liggen of zoiets die ik 2 (4?) jaar geleden uit elkaar haalde om te modden voor pitch. In een doos uit elkaar šŸ˜…

Als ik het niet voor mijn werk nodig had, zou ik mijn Facebook account allang genuked hebben. Al is het dankzij de digitale vrijheidsstrijders wel weer mogelijk een chronologische tijdlijn te gebruiken wat het iets minder tergend maakt.

FB een jaar terug de nek omgedraaid, mis het niet echt.
kopen zou ik er al helemaal niet doen šŸ¤”

Ontopic.
Een cassettespeler van 39 euro op amazon waar iemand op een fantasieloze manier een paar knoppen in gehackt heeft zou ineens 234 euro op moeten leveren? Dan vind ik die 32 euro voor een 2ehands vernaggelt apparaat veel realistischer.

Back