Pittsburgh Modular Lifeforms SV-2

Pittsburgh Modular heeft de opvolger van hun Lifeforms-synthesizer onthuld, met nieuwe oscillatoren, nieuwe golfvormen, nieuwe overdrives, nieuwe filterkaraktermodi, nieuwe enveloppen en een nieuwe veergalm.De originele Lifeforms SV-1 van Pittsburgh Modular was een eerbetoon aan de klassieke synthesizers in East Coast-stijl uit het verleden, maar introduceerde tegelijkertijd nieuwe functies. Voortbouwend op tien jaar onderzoek sinds de originele SV-1, keert Pittsburgh Modular met de Lifeforms SV-2 opnieuw terug naar de East Coast-synthese.

$1499​

Pittsburgh-Modular-Lifeforms-SV2-Synthesizer-FutureMusic.jpg

Ik vind de specs altijd tof van die Pittsburgh modular synths, maar qua klank doen ze me niet veel. Heb de Taiga en Voltage Lab 2 daarom al laten schieten. Deze moet ik nog bestuderen.

Ik vind de specs altijd tof van die Pittsburgh modular synths, maar qua klank doen ze me niet veel. Heb de Taiga en Voltage Lab 2 daarom al laten schieten. Deze moet ik nog bestuderen.
Deze laat me al een tijdje watertanden:

Maar kan blijkbaar ook heel nasaal en FM-ig klinken, wat me minder bevalt:

Heb jij al een bepampelt/bespeelt?

Ik heb een aantal van de Pittsburghs bespeeld tijdens SB24, ik heb daarna mijn lopende preorder voor de Voltage Lab 2 geannuleerd omdat ik niet enthousiast was geworden. Weet niet 100% zeker of de VL2 er toen tussen stond, ik meen van wel.

ik heb de voltage lab 2 teruggestuurd. maar ik zie dat ze voor deze nieuwe filters en oscs hebben gemaakt, dus misschien hadden ze t zelf ook in de gaten ghehe

Ik vind hun dingen vaak wel interessant.
Zo ook deze, maar ja...ruimte.

Back