Dorian Urac
Aaaaaarrghhhhh!!!
Yesss, dik tevreden over ’t duistere sfeertje en de intensiteit van mijn zang. 
Ik hoor graag wat je ervan vindt en wat wel/niet beter kan. Komt ie (link naar Soundcloud pagina) :
on.soundcloud.com
Synths
• Bas – Moog Minitaur
• Noise hits – Minikorg 700sm
Softsynths
• Piano – Felt Instruments Lekko
• Violen – OT Sine
• Koor & orgel (distorted) – M-Tron pro
Over de lyrics
Je hoeft kennelijk niet stokoud te zijn om vergevorderde cataract op te lopen. Kan kennelijk ook als gevolg van een serie ooginfecties
Mijn zicht leek tot voor kort op een onscherpe, vergeelde jaren ’70 polaroid die ik online vond. ‘Where did it go’ slaat op die verdwenen diepte in kleuren. De gruizige geluiden onderstrepen het vertroebelde beeld.
Hoe het afliep
Na de oogoperaties – iets met scalpels in je oog
– kwamen scherpte en kleuren terug waarvan ik het bestaan was vergeten, met name de kleur blauw. Magisch momentje. Eindelijk ook weer veilig kunnen fietsen en autorijden, of in een supermarkt van een afstand zien wat je zoekt
Eind goed al goed.
Een kleurrijke groet,
Dorian

Ik hoor graag wat je ervan vindt en wat wel/niet beter kan. Komt ie (link naar Soundcloud pagina) :
Where did it go
Some spooky lofi & felt piano. ____________________ Lyrics Where’s the color I seek Each time I open both windows No more blue cars passing by While I know It just appears to be bleached Where did
Synths
• Bas – Moog Minitaur
• Noise hits – Minikorg 700sm
Softsynths
• Piano – Felt Instruments Lekko
• Violen – OT Sine
• Koor & orgel (distorted) – M-Tron pro
Over de lyrics
Je hoeft kennelijk niet stokoud te zijn om vergevorderde cataract op te lopen. Kan kennelijk ook als gevolg van een serie ooginfecties
Mijn zicht leek tot voor kort op een onscherpe, vergeelde jaren ’70 polaroid die ik online vond. ‘Where did it go’ slaat op die verdwenen diepte in kleuren. De gruizige geluiden onderstrepen het vertroebelde beeld.Hoe het afliep
Na de oogoperaties – iets met scalpels in je oog
– kwamen scherpte en kleuren terug waarvan ik het bestaan was vergeten, met name de kleur blauw. Magisch momentje. Eindelijk ook weer veilig kunnen fietsen en autorijden, of in een supermarkt van een afstand zien wat je zoekt
Eind goed al goed.Een kleurrijke groet,
Dorian
Laatst gewijzigd: