Als je denkt dat het niet nog gekker kan, doet ie dit 😱 Fabienk remake door Deadmau5

rubbah

Ongewassen Lid
Die gekke canadezen....NONDEJU, wat een mix.

Ik ben al fan van de leipe sound van Angine de Poitrine, krijg t al maanden niet uit mn kop. Door de jumbo lopen met bijv. het Fabienk riedeltje, lekker komkommers in je mandje gooien...terwijl die leipe loop in je hoofd afspeelt....

Dat wordt dus nu weer extra aangewakkerd terwijl het wat was weggezakt. Sodekneiters wat een dikke vette mix zeg!

Gaaf man.. die leipe lead ook. Beetje vals maar nét niet storend.
Aan het einde een beetje rock & roll.. bijna symfonische rock.
Super creatief

Gaaf man.. die leipe lead ook. Beetje vals maar nét niet storend.
Aan het einde een beetje rock & roll.. bijna symfonische rock.
Super creatief
ken je de originele versie?

Super gaaf ja!!

Op de stukken waar het origineel er ingemixed is, had het van mij nog nét iets meer mogen beuken. Maar erg lekker. 14/16 in tact gelaten ook.. iemand moet het doen. :D :dj:

Hoewel de bas/ gitaar riff van deze track volledig schaalt in semintones maakt de band in diverse tracks ook gebruik van kwartnoten. Dat zie je ook aan de schaling van de basgitaar-gitaargitaar.. dus in het kader van de out-of-tune nootjes.. goed vertaald. :)

1787819871363.png

Cool, maar het orgineel doet het lekkerder in mijn oren. Na jaren gedrild te zijn met 440 equal temperment vind ik synths sounds in andere stemmingen vaak best ingewikkeld. Van snaarinstrumenten kan ik het beer hebben.

Ja man, fakking vet.

Wel de meest voor de hand liggende AdP-track om te vertalen naar dance, eigenlijk..

Wie weet duikt iemand straks op een drum 'n' bass remix van Yor Zarad en dan kunnen we los.

Nah, daar begin ik niet eens aan. Wachttijden voor psychiatrie zijn vrij lang ouwe ;)

Oh die trekt wel lekker scheef ja. Ben meestal niet zo van die dooie muis, maar dit klinkt prima intellectueel verantwoord.

Ik moet bekennen dat ik Angine de Poitrine nog steeds op de to do lijst heb staan, maar het heeft mijn interesse.

Om live te gaan bekijken?

Ik zou ze graag willen zien, maar wordt lastig, mega hype en meteen uitverkocht ;/

als je kaartjes kan halen mag je ook meteen voor mij bestellen! Ik betaal Meteen t dubbele ;)
Geniaal die gasten!

Ze staan in Doornroosje binnenkort, maar inderdaad stijf uitverkocht. Misschien een last-minute resale kaartje maar dat wordt een uitdaging denk ik. Maar nee, ik moet ze überhaupt nog luisteren. Heb de naam en vooral die herkenbare beelden met die polka dots al veel voorbij zien komen maar nog niet ingedoken wat ze nou precies doen.

Oh hahahah, dat kan 2 kanten op gaan ;)

Succes met de ontdekkingsreis ;)

Ik heb een kaartje voor 1 november Vera voor adp😎

Lekker remixje wel idd!
Supervet man, veel plezier!

En leuke mixes stoot!

Back