PS-3300 FS

Er zijn webshops die, als ze 1 exemplaar hebben en je plaatst dat in je mandje, "out of stock" bij het item zetten. Ah ja, jij hebt net voordien de laatste gereserveerd. Maar in je mandje zou hij dan nog wel gewoon beschikbaar moeten zijn.

10 á 15 jaar terug zocht ik naar een PS3100, en dan met name omdat ik de 3200 (en vooral de 3300) helemaal niet kon vinden en véél duurder waren. Ik denk dat dit aanbod van de PS3300 toen een instant buy was geweest.. maar tijden veranderen.. Amper tijd om alles wat ik wel heb kunnen bemachtigen iefde en aandacht te geven.. :o: maar het kriebelt zeker nog ergens.. :D

Laatst gewijzigd:
Een mini van 7000 bedoel je?
Voor mij persoonlijk zou een bonsai versie van de PS 3300 wel acceptabel zijn, mits de bouwkwaliteit nog voldoende is, ic boven Ms 20 mini niveau.

@klinkske 7000,- zou realistischer zijn voor een medium size gezien wat erin zit, kan me voorstellen dat niet iedereen ook keybed nodig heeft.

Als je ziet wat de 700FS vs de 700Sm kostte nieuw... Of de Ody mini vs de FS. Zoveel scheelt dat niet. De ms20FS was ook niet altijd 1000 euro en de mini tikt ook nog 600ish
De 2600 FS is een ander paar mouwen dan de mini. De ody zonder keys was naar mijn herinnering op een bepaald moment even duur als de keyboard versie.
Ik veronderstel dat er rechten moeten betaald worden bij een reissue - er zal vast wel iemand die t ontwerp (her)uitvond commisie pakken als er weer een kleine / grote komt. En ik kan me voorstellen dat ze marge houden mocht een model slecht verkopen. Op een bepaald moment kon je de ody FS voor 850 euro kopen (de kit) bij Korg Duitsland.

Back