Resonance
Turn up the reso!
Richtprijs 1200 (moest een prijs opgeven, prijs staat niet vast). Foto even via Google. Ik hoop deze komende dagen tijd te hebben om zelf even fotos te maken en alles te testen. Mengpaneel is al heel lang niet gebruikt en dat is zonde. In Nederland zie je ze niet dagelijks voorbijkomen en worden Midas mengpanelen vooral veel verhuurd. 2e hands prijs is ook al lange tijd erg vast in z'n waarde. De kenners weten waar Midas voor staat. Gebouwd als een tank en een premium hands-on feeling, Jack inputs en outputs, EQ filters van erg hoge kwaliteit. De Midas heeft ook echt een eigen karakter waardoor mensen vaak toch wel weer een Midas willen. Het 240 model is erg populair en dat is terug te zien aan de prijs. 2e hands verschilt het amper met het 320 model dat de 240 zo populair is komt mede door de compactheid van de mixer en de 240 biedt voor de meeste mensen alle features en genoeg kanalen voor hun setup (je kan altijd nog een 2 mixer aansluiten). Altijd in rookvrije ruimte gestaan. Verder........ Ik zou dit niet moet aanbieden want ik kan het geld goed gebruiken maar toch ben ik benieuwd of mensen iets willen (in)ruilen, 1 op 1 of evt. met bijbetaling. Mijn interesse gaat vooral uit naar analoge gear te gebruiken voor acid/techno.
Vraagprijs te hoog? Doe gerust een bod via een prive bericht. Onzin biedingen ga ik niet op reageren dus mocht u serieus interesse hebben, probeer dan niet eerst uw geluk door honderden euros onder de marktwaarde te bieden.
Ophalen (en misschien brengen) - Lijkt mij de beste oplossing.
Vraagprijs te hoog? Doe gerust een bod via een prive bericht. Onzin biedingen ga ik niet op reageren dus mocht u serieus interesse hebben, probeer dan niet eerst uw geluk door honderden euros onder de marktwaarde te bieden.
Ophalen (en misschien brengen) - Lijkt mij de beste oplossing.