Gitarist zoekt Synthfreak voor lounge (backing) track

ResNovae

Nieuwkomer
Hey Synthmannen & vrouwen,

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vindt om voor mij een lounge track in elkaar te knutselen, waar ik wat overheen kan jengelen.

Iemand interesse?

Ik kom uit de buurt van Roosendaal, maar ik ben berekend op home recording dus het inspelen cq doorsturen van partijen is niet zo'n probleem.

Ik speel gitaar (nu alweer zo'n 13 jaar) en ben van huisuit geschoold als klassiek gitarist, maar speel de laatste tijd voornamelijk blues, classic rock (Genesis, Toto) en wat jazz.
Maar basgitaar is ook geen punt.

Om even een idee te geven wat ik ongeveer in gedachten heb;

-Het nieuwe album 'CU' van Jan Akkerman
-Het nummer 'Sweetly' van Gigi d'Agostino uit 1996

Origineel geplaatst door ResNovae
Ik kom uit de buurt van Roosendaal, maar ik ben berekend op home recording dus het inspelen cq doorsturen van partijen is niet zo'n probleem.

Ik speel gitaar (nu alweer zo'n 13 jaar) en ben van huisuit geschoold als klassiek gitarist, maar speel de laatste tijd voornamelijk blues, classic rock (Genesis, Toto) en wat jazz.
Maar basgitaar is ook geen punt.

Om even een idee te geven wat ik ongeveer in gedachten heb;

-Het nieuwe album 'CU' van Jan Akkerman
-Het nummer 'Sweetly' van Gigi d'Agostino uit 1996

ola my friend ;)

eventueel kan hier ook nog wel wat in elkaar gezet worden? eventueel ook nog een idee ;) Gewoon zelf maken :) al was je demo echt niet slecht maar hmm wel uptempo voor lounge... (vraag dj steinos anders?;))

Re: Gitarist zoekt Synthfreak voor lounge (backing) track

Hey Synthmannen & vrouwen,

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vindt om voor mij een lounge track in elkaar te knutselen, waar ik wat overheen kan jengelen.

Iemand interesse?
hay Resnova

ben zelf aan het expirementeren er staat een track van mij onder TRACKS TB303 experiment.

ik hou zelf wel van loungemuziek

zeg maar wat je vindt

Groeten uit Capelle a/d Ijssel.

dsil, Turtel & en de rest

Dank voor de reacties tot nu toe.

Ik heb van allebei wat materiaal beluisterd en ik moet zeggen dat ondanks dat het van beide zeer interessant klonk, ik er weinig mee kan. Ik mis bij beide een beetje 'houvast' waaraan ik m'n gejengel zou moeten ophangen. Die progressie moet er wel in zitten wil een gitaarpartij toegevoegde waarde hebben in een lied.

Dat zo'n progressie vrij simpel kan zijn blijkt wel uit onderstaand voorbeeld waarbij ik even snel iets ingespeeld heb over een hard-style track die ik van iemand kreeg. (eigenlijk is hard-style veel en veel te snel, maar ik had zo snel niks beters)

Demootje

okidoki

okidoki

dsil, Turtel & en de rest

Dank voor de reacties tot nu toe.

Ik heb van allebei wat materiaal beluisterd en ik moet zeggen dat ondanks dat het van beide zeer interessant klonk, ik er weinig mee kan. Ik mis bij beide een beetje 'houvast' waaraan ik m'n gejengel zou moeten ophangen. Die progressie moet er wel in zitten wil een gitaarpartij toegevoegde waarde hebben in een lied.

Dat zo'n progressie vrij simpel kan zijn blijkt wel uit onderstaand voorbeeld waarbij ik even snel iets ingespeeld heb over een hard-style track die ik van iemand kreeg. (eigenlijk is hard-style veel en veel te snel, maar ik had zo snel niks beters)

Demootje

Hay.

dat klinkt lekker dat demotje,

ik begrijp wat je bedoelt

greetz Turtel :doei:

Back