Innercity 18december2004

SpaceAgent202

Sinds 2001
Okee, ik heb mijn kaartje weliswaar gehad, maar er staat leuk nieuws op de frontpage van ID&T.
Terug naar Innercity. Ik wil met ID&T een statement maken. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die de komende maand een kaart voor Innercity koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: met 1 kaart kun je met twee personen naar binnen. Het past wel bij Las Vegas: quitte of dubbel!

Iemand op kantoor zei vandaag tegen mij: ‘Dit feest gaat je dan veel geld kosten’. Dat klopt, maar dat is dan maar zo. De hand in eigen boezem steken, wel een keer goed. Ik hoop dat ik hiermee voor diegenen die anders niet naar Innercity kunnen gaan toch de mogelijkheid bied om samen met een vriend of vriendin wel te gaan. Dan gaan we met zijn allen een vet feest vieren. En dat kunnen we in Nederland op dit moment wel gebruiken.…

Tot ziens en…. Welcome to Las Vegas!
Duncan Stutterheim

bron:www.id-t.com
of het nou een echte uitgaanstip is :confused: maar er zijn hier vast mensen die het interessant vinden :eureka:

Zouden, met de opkomst van 'Urban' (ik krijg het woord amper mijn strot uit), de gloriedagen van de dance geteld zijn? Na 15 jaar boem tsss boem tsss boem tsss boem tsss wil men wel eens wat anders.
Heel veel van de muziek op die grote feesten vind ik zielloos, steriel.
De dance die je op de radio hoort heeft geen warmte of echte feel, groove bijvoorbeeld. Je merkt het heel erg aan de opbouw van de dancenummers binnen een zelfde genre. Overal wordt praktisch dezelfde formule toegepast.

Urban (yech) daarentegen heeft veel meer emotie, pakkende baslijnen, en bij een aanzienlijk gedeelte van die nummers is er ook wel degelijk sprake van originaliteit. Deze muziek heeft gevoel, en de teksten gaan ergens over.
Als dr al enige tekst in een dance nummer zit is het zo'n inhoudsloos 8 regel gedichtje, gezongen door een of andere doos en vervolgens door zoveel effecten en software getrokken dat het perfect klinkt, maar plat.

Mijn gevoel zegt me dat dance aan het doodgaan is en dat het in de toekomst veel minder wordt met opkomst en interesse voor dance feesten. Dance zal niet uitsterven, maar ik denk dat het kleiner zal worden.

ID&T realiseert dit en probeert te redden wat er te redden valt door feesten goedkoper te maken. Vergeet niet dat de entree minder wordt, maar dat je nog steeds een fortuin betaalt voor je drankje op het feest.

-een op urban groovende C-

voor zover ik weet is dance nog razend populair, maar de prijzen van kaartjes zijn idd gewoon belachelijk, ik vind dit best een strakke actie van id&t :okdan:

maar goed, duncan is natuurlijk ook al lang en breed binnen dus die kan t wel maken ook :D

Hebbe ze vast gedaan omdat dit jaar publiekstrekker Tiësto niet aanwezig is :D

Je moet toch op een manier aan je mensen komen.....

Back