• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop [waldorf] Microwave XT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

redje

knoppengod
te koop waldorf microwave xt HET oranje beest. Ongeveer 1 1/2 jaar oud, ziet er perfect uit, weinig gebruikt.

vraagprijs: 725 €

heb het geld hard nodig, wie verlost me van deze geweldige synth????
:)

waldorf_microwave_xtl.jpg

Last edited by a moderator:
EDP?

Hey mono, die MW1 is hemels, ik heb zolang getwijfeld om hem weg te doen, tot ik toevallig een programmer heb gevonden en sindsdien is hij helemaal opengebloeid! Je wordt na een tijdje verliefd op zijn sound...

ik heb hem dus ook gekocht omdat het een analoge bak is met wavetable en geen virtueel analoog. ik ga dus snel op zoek naar een ram kaartje en dan ff lekker editten met sounddiver. ik denk ook dat dit de best klinkende microwave is alleen geen knoppen helaas maar kennis zat over synthese ondertussen.

succes met je verkoop redje

tja ik zou hem graag willen maar ik heb het geld niet? als iemand wil mag de prophet 600 weg voor de zelfde prijs als die waldorf.

dus te koop: prophet 600 voor ook €725

Hmmm... als iemand m'n Spectral Audio Neptune wil kopen voor EUR 725 dan koop ik die Prophet van EDP zodat hij die XT van Redje kan kopen...

Of is EUR 725 te veel voor een Neptune? >:|

Origineel geplaatst door EDP
tja ik zou hem graag willen maar ik heb het geld niet? als iemand wil mag de prophet 600 weg voor de zelfde prijs als die waldorf.

ik kom nu dus heel erg in de verleiding om in duitsland snel een microwave xt te kopen, die daar zeer regelmatig voorbijkomt voor rond de 500 euro, en soms eronder, om die te kunnen ruilen met de prophet600.

ik denk inderdaad dat je prijs voor de xt wat aan de hoge kant is, eerlijk gezegd. 550-600 lijkt me een mooie prijs voor hier.

ik zal es gaan rondbladeren. ik kan me herinneren dat de prijs van de waldorf xt in nederland meestal rond de 750 a 800 lag. Aangezien hij nog in topstaat is en nauwelijks gebruikssporen heeft vond ik het wel een mooie prijs, maar goed ik zal es in duitsland rondneuzen.

ikke wel hoor! echt waar, heb er geen belang bij om er over te jokken. hoef 'm zelf niet!

RackAttack anyone ?

RackAttack anyone ?

Hehe.. ik heb hier nog een mooie, nieuwe RackAttack staan.. Iemand interesse in een Ruil ?

Too much..

Too much..

Voor mij is ie een beetje "too much".. ik zoek het niet om zelf geluiden te gaan zitten bouwen 'from scratch'..

De mogelijkheden van die bak zijn fantastisch.. en hij klinkt echt enorm strak. Maar voordat ik er echt een dag voor ga zitten ben ik een jaar verder..

ik weet niet maar de micro Q kunje een nieuwe klank
opwekken stukje door menu lopen en dan shift en global
messchien ken dat ook met die rack attek
dan heb je iniedergeval gluid !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back