hier te luisteren! ;-) ik zoek nog muzikanten (25+) uit utrecht met techno style of whatever..
compressed energy kind of shit... implodeert op het hoogtepunt! ik stop ook met deze... nadeel als je niet alles in sporen opneemt.. is het moeilijk te herstellen. toch ff posten vanwege het knettergehalte!
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
Het punt is dat ik met mijn laptop alleen 's avonds te bereiken ben, vandaar. OH EN IN HET WEEKEND OOK OVERDAG..
DOORDEWEEKS Overdag zit ik op mijn werk achter een FIREWALL man!!! EEN VETTE FIREWALL MAN !!! eghegeh
dus dan kan je niet downloaden, mijn excuus! mocht je geen verbinding hebben.. dan of staat mijn comp niet aan of ik zit op het werk.
luek dat jullie even de moeite nemen om te luisteren!
Origineel geplaatst door spriet2000 Het punt is dat ik met mijn laptop alleen 's avonds te bereiken ben, vandaar. OH EN IN HET WEEKEND OOK OVERDAG..
DOORDEWEEKS Overdag zit ik op mijn werk achter een FIREWALL man!!! EEN VETTE FIREWALL MAN !!! eghegeh
dus dan kan je niet downloaden, mijn excuus! mocht je geen verbinding hebben.. dan of staat mijn comp niet aan of ik zit op het werk.
luek dat jullie even de moeite nemen om te luisteren!
Volgens mij als ik dit heel hard hoor, doet het gewoon pijn. Verder begint er een beat die continu hetzelfde blijft tot het einde.
Er zit een bepaalde climaxerende werking in de synth die gewoon ontzettend voorspelbaar is. En verder zit er niet zoveel in, misschien dat andere mensen hier helemaal van uit hun plaat gaan, omdat het vies ofzo is. Maar, ik kan er niet echt .... opgewonden van raken.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.