ModFX & SE-50 Rack adaptor

Status
Please reply by conversation.

Ethereal

Instant Fuck-up
Ik ben op zoek naar een rack adaptor voor de Alesis ModFX, en een rack adaptor voor de Boss SE-50 en Yamaha FB-01.. Dit zijn geloof ik van die platen waar je 2 apparaten naast mekaar op kunt zetten..

Heeft iemand deze nog liggen of weet iemand waar je deze kunt bestellen?

Thanks!!!

Re: ModFX & SE-50 Rack adaptor

Origineel geplaatst door Ethereal
Ik ben op zoek naar een rack adaptor voor de Alesis ModFX, en een rack adaptor voor de Boss SE-50 en Yamaha FB-01.. Dit zijn geloof ik van die platen waar je 2 apparaten naast mekaar op kunt zetten..

Heeft iemand deze nog liggen of weet iemand waar je deze kunt bestellen?

Thanks!!!

die platen kun je bij thomann bestellen

Klopt, de officiele is deze: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_boss_rad50_micro_rack_adapter_prodinfo.html

boss_rad50_micro_rack_adapter_pimx_122594.jpg

Deze is goedkoper maar ziet er ook bruikbaar uit: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_thon_rackwanne_1he_prodinfo.html

thon_rackwanne_1he_pimx_127151.jpg

De MODFX racks zijn anders (verticale orientatie ipv horizontaal) en heb ik nog niet te koop gezien in de buurt.
Wie weet waar, mag het zeggen!

544856.jpg

Damn, die zoek ik dus.. De verticale!
Om ze nou plat in zo'n rack te leggen schiet ook niet echt op :)

Inderdaad, plat in het rack heb je niets aan de draaiknopjes en kan je niks instellen.
Wat me wel onhandig lijkt aan het rack is dat de ModFX'en verplicht intern worden doorverbonden (anders past het niet).
Daar zit ik eerlijk gezegd niet zo op te wachten, maar ja...

Heb gebeld met de importeur van Alesis, de firma Electric Sound.
Volgens de (vriendelijke) verkoper heeft Alesis nooit iets dergelijks gemaakt.
Ik heb toen even verwezen naar het plaatje, en naar het feit dat de rack adapter ook in de handleiding stond genoemd.
Toen wist hij het ook niet echt meer... :D

Ik ben aan het mailen met een *australisch* bedrijf die de dingen voor $10AUS verkoopt!
Misschien hebben zij zin om er een paar op te sturen? Even kijken of de portokosten meevallen...

van Alesis.com.

Each unit is sized to fit a 1/3-U rack space; an optional rack mount adapter will also be available.

Hier hebben ze em voor € 58,-.. Beetje aan de dure kant.. :D Iemand die Bulgaars spreekt?

Verder heb je hier dus niet zoveel aan.. :biertje:

Djiez, 58 euro :S

En dat ze verplicht aanmekaar gelinkt zijn ga ik geen last van hebben.., Heb dr maar 2! 1 links, 1 rechts.., klaar :D
Maar als je ze vanuit Aussieland kunt laten komen, i'm interested!!

En ja, the Music Store Koeln heeft ze eindelijk in het assortiment!

15 Euro, excl. verzendkosten. Vandaag is de mijne binnengekomen. Mooi stukkie staal, uitsparing voor de kabels aan de bovenkant en tja, wat kan ik er verder over zeggen? Hij doet het.

Je kan ook als complete set bestellen bij Music Store: 3 MODFX'jes met rackmount gratis erbij, geloof ik.
Ook leuk!

Beter!! Misschien nog een keer een gehele set bestellen.. De Philtre en de BitRman bevallen toch wel erg goed :)
Heb ze nu zo hangen:
DSC03175.JPG

Stukkie rail op 19" afgezaagd.., Werkt prima, hangt superstevig!!

Status
Please reply by conversation.
Back