samples mpc2000

t_concept

Ingeburgerd
Waar kan ik de sample cd's halen en hoeveel gaat me dit kosten voor de mpc2000.

Bezit nu een externe scsi cd writer maar blijkbaar kan ik men gewone sample cd's niet inladen met deze.

Thx

Als je de gewone MPC2000 hebt (dus niet XL) dan kan je alleen .snd samples laden. Je kan in principe elke sample cd gebruiken waar wav op staat, maar dan moet je die samples wel eerst converteren naar wav files. Hier bestaan makkelijke programaatjes voor die een hele reeks in1keer converteren.

Er zijn volgens mij wel wat sites die MPC sample sets aanbieden. Dan zitten de samples ook al over je pads verspreid.

ik kan in m'n mpc2000 met OS ver 1.72 wel gewoon wavjes laden!

dus als je dat os wil hebben moet maar even een pb sturen...

Origineel geplaatst door cangoeroes
ik kan in m'n mpc2000 met OS ver 1.72 wel gewoon wavjes laden!

dus als je dat os wil hebben moet maar even een pb sturen...

mmm, nauw dan heb ik weer wat geleerd. Je bedoelt echt de gewone 2000 toch. Dus niet de XL versie?

tis die ene met dat mooie rooster rechtsbovenin! :D

(hij zet wel alles om naar .snd als je de samples weer gaat opslaan, maar lezen is het belangrijkst natuurlijk)

Ik heb thuis nog wat links die zal ik vanavond wel even posten.

Had je gemaild, maar nog geen reactie teruggekregen. Dan maar zo. Misschien lukt het nu om 'm te downen. Succes

Attachments

• 2_mpc2kv172.zip
    162,2 KB · Bekeken: 111
genoeg sites waar je online cd's kan kopen

ik krijg dit dus niet geinstalleerd, die OS 1.72.

Krijg het volgende bericht

16-bits ms-dos-subsysteem

het systeembestand is niet geschikt voor ms-dos-en microsoft windows toepassingen.

raar

Origineel geplaatst door cangoeroes
je moet hem natuurlijk wel in je mpc2000 laden... :)

haha, goeie grap als dit het probleem was.:D @t_concept: sla ff die handleiding open ;)

het enige wat ik eruit krijg zijn 3 bestanden, mpc2000.sys, een .pdf en een .exe

geen van de drie laadbaar in men mpc

Handleiding niet echt bij mij daarmee, in ieder geval snap er op dit moment geen ene ... van

kan iemand me vanavond nog in gang krijgen...

volgens mij moet je die exe file uitpakken op een mpc2000 geformateerde disk...en dan in de mpc laden.

Ik weet het niet zeker...zoiets was het wel bij mijn S2000..

Yupz gewoon die files op een floppy zetten, dan in je mpc stoppen en de mpc aandoen
ik had een paar jaar geleden een beta 1.74 os voor mn mpc die was geschreeven door een of andere kerel
maar die had zo veel bugs en is ook niet meer verder gekomen dan die versie

Back